пʼятниця, 22 грудня 2017 05:46

За дві години мають бути очищені основні магістралі

Автор: Роман Пєтушков із сайта www.informator news
  Люди намагаються перейти вулицю в центрі міста 19 грудня. На пішохідних переходах утворилася глибока ”каша”, бо сніг із доріг розсунули до тротуарів
Люди намагаються перейти вулицю в центрі міста 19 грудня. На пішохідних переходах утворилася глибока ”каша”, бо сніг із доріг розсунули до тротуарів

У Києві та області 18 грудня випала півмісячна норма снігу. Наступні два дні опади тривали, хоч і не так інтенсивно. Рух на дорогах був ускладений. Шляхи до столиці з усіх напрямків заблокували вантажівки. Їм мерія заборонила в'їжджати в місто, щоб не створювати додаткові затори.

Міська влада закликала водіїв пересісти на громадський транспорт. Але і той курсував із перебоями. Сніг цілодобово прибирали 450 одиниць техніки. Однак комунальники не розчистити пішохідні зони — тротуари, підземні переходи, зупинки. На переходах утворилася глибока каша зі снігу й води.

— Комунальні служби працювали у складних умовах, особливо — у перший день снігопаду. І впоралися непогано — місто не зупинилося, — вважає урбаніст Григорій Мельничук, 33 роки. — Якщо порівнювати з березнем 2013‑го (протягом доби тоді випала півметра снігу — місячна норми опадів. У столиці була оголошена надзвичайна ситуація. — ГПУ), взагалі спрацювали на відмінно. Бо тоді повністю зупинився транспорт. Цього разу тролейбуси, автобуси і трамваї курсували. Тягачі допомагали вантажівкам на підйомах. Основні дороги були почищені. Хліб підвозили, аварійні служби працювали. До ідеалу, як у Європі, звісно, далеко. Але там на це витрачають більше техніки і людей. Навіть у білоруському Мінську техніки у півтора разу більше (площа Мінська становить 307 кв. км., Києва — 847 кв. км. — ГПУ).

Чи є нормативи, за скільки часу мають бути очищені основні магістралі?

— Чітко прописаних державних нормативів немає. У кожного міста вони свої. У Києві це десь 2 години. За цей час мають бути почищені проспект Перемоги, Миколи Бажана, Столичне і Набережне шосе. Парки прибирають за остаточним принципом.

Чому не прибирали тротуари?

— Бракує техніки малої механізації. Люди не повинні бігати з лопатами і годинами розгрібати сніг. Але не всі тротуари є на балансі шляхово-експлуатаційних управлінь, Київавтодору чи жеків. Деякі — в управлінні підприємств, і вони мають чистити сніг. За зупинки, як правило, відповідає Київпастранс.

Люди скаржилися на неочищені підземні переходи. Хто тут недопрацював?

— Більшість підземних переходів перебувають в оренді інвесторів, які там торгують. Вони можуть ставити ятки в одному переході, а утримувати три. Відповідно, мають прибирати. Контролювати це повинна інспекція з благоустрою. Потім міська влада має вирішувати, чи потрібен місту такий інвестор.

Зараз ви читаєте новину «За дві години мають бути очищені основні магістралі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути