
27 грудня в Києві відкрили для проїзду автомобілів частину Шулявського мосту. Пересуватися можна двома смугами в кожен бік. Відкриття всієї розв'язки заплановане на літо цьогоріч.
— Міст багато років експлуатуватиметься і зменшить транспортне навантаження, — каже міський голова 48-річний Віталій Кличко. — Добре, що відкрили рух транспорту до кінця року. Багато людей скептично до цього ставилися. Але всі завдання, які ми беремо, — виконуємо.
Аби перевірити надійність мосту, по ньому проїхали вісім МАЗів завважки 30 т кожен.
Основні частини мосту майже рік з'єднували фахівці із Нідерландів. Дорожнє покриття клали на сучасне гідроізоляційне. Таку технологію використовують у західних країнах. Підрядник дав асфальту 10 років гарантії.
— Якістю робіт не задоволений, — говорить водій Олександр Йосипенко, 50 років. — Надто багато каналізаційних люків, що значно виділяються на покритті й заважають їхати. Асфальт лежить нерівно, хвилями.
Увесь ремонт мосту обійдеться столиці у понад 1 млрд грн.
— Автомагістраль через Шулявку — одна з ключових у місті. Нею проходили 40 відсотків потоку машин, — пояснює 43-річний В'ячеслав Коновалов, експерт громадської компанії "Євро-патруль". — У Києві треба не лише ремонтувати мости за скажені суми, а й змінювати всю транспортну систему. Додати хордові магістралі, кільцеві дороги, побудувати ще хоча б чотири мости.
Частина Шулявського шляхопроводу обвалилася 27 лютого позаторік. Міст хотіли відремонтувати, але за два місяці впали його бетонні частини. Міська влада взялася за повну реконструкцію. Демонтаж почали у квітні торік.
Коментарі