пʼятниця, 26 травня 2017 00:55

Треба знести корпус заводу "Більшовик" і видавництво "Преса України"
2

За планом Інституту комплексного проектування, , демонтаж не потрібен. Розвороти і з’їзди матимуть вигляд петель. Пропускна здатність обох близько 14 тисяч авто за годину
Фото: ФОТО З САЙТА www.abcnews.com.ua
Варіанти розв’язки на місці Шулявського шляхопроводу. Київпроект пропонуєзнести корпус заводу ”Більшовик”

Містобудівна рада 18 травня обрала два проекти реконструкції Шулявського шляхопроводу. Депутати Київради мають затвердити один.

Перший — розробив інститут "Київпроект" 2008 року після пожежі на ринку секонд-хенду під Шулявським мостом. Схожий на листок конюшини. Щоб його побудувати, треба знести корпус заводу "Більшовик" і видавництво "Преса України". Із мосту на проспект будуть два з'їзди. Вартість проекту в 370 млн грн прораховували вісім років тому. Закінчити його мають 2018-го.

— Для цього проекту не потрібно багато грошей, часу. Не буде й значного втручання в інженерні мережі, — говорить головний архітектор Києва Олександр Свистунов, 40 років.

Начальник Київгенплану 46-річний Сергій Броневицький схвалює знесення корпусу "Більшовика", бо будівля руйнується. Але дати дозвіл на демонтаж заводу має Кабінет міністрів.

Другий проект від Інституту комплексного проектування об'єктів будівництва не передбачає знесення споруд. Розвороти та з'їзди — у вигляді петель.

— Зводити розв'язку треба якнайшвидше, — каже заступник голови КМДА Олександр Спасибко, 40 років. — При виборі остаточного варіанту реконструкції спеціалісти враховували вартість, терміни будівництва, пропускну спроможність, кількість смуг і довжину інженерних мереж, що треба перекладати.

— Проект "конюшина" — застарілий. Ніби його дістали із запилених полиць 1970-х. Немає одного зі з'їздів. Знести корпуси "Більшовика" буде процедурно важко, — розповідає заступник голови Київської міської держадміністрації 31-річний Ілля Сагайдак.

— Із чотирьох запропонованих містобудівній раді проектів найкращий — трирівнева розв'язка з реверсним кільцем для поворотів.

Сагайдак має на увазі проект транспортного інженера Віктора Петрука. Передбачає верхній рівень для тих, хто рухається по вул. Довженка й Вадима Гетьмана. Розвороти, повороти, з'їзди і заїзди — на другому рівні. Проспект Перемоги запланували пустити під землею, як на Севастопольській площі.

— Це схоже на конкурс нових "Опеля", "Ланоса" і "Ферарі". А перемагає "Запорожець". ­Обрана розв'язка вигідна лише окремим чиновникам — зароблять відкати. А Київ буде приречений на затори, — говорить архітектор Іван Пономаренко.

Капремонту потребують дев'ять мостів

У Київавтодорі обстежили 169 мостів. Із них дев'ять потребують термінового ремонту. Про це каже заступник директора Київавтодору з питань будівництва 52-річний Сергій Головченко.

Ремонтувати потрібно міст Метро, шляхопроводи на перетині вул. Олени Теліги та Кирилівської, на просп. Комарова й бульв. Вацлава Гавела, естакаду біля станції метро Шулявська, міст через Русанівську протоку та через залізничні колії біля станції Лиски по вул. Алма-Атинській. ­Також Одеський шляхопровід, дорогу на перетині просп. Науки з магістраллю безперервного руху, автодорожню частину розв'язки на перетині просп. Леся Курбаса й вул. Гната Юри.

Зараз ви читаєте новину «Треба знести корпус заводу "Більшовик" і видавництво "Преса України"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути