Після шести місяців ремонту у Львові відкрили одну з найбільших вулиць міста — Городоцьку. Вона сполучає залізничний вокзал, в'їзд у місто, кілька мікрорайонів із центром.
Протягом літа-осені львів'яни ходили по піску. У місті відключали воду через перекладання мереж, тому не працювали магазини та клуби. Транспорт курсував вузькими вулицями, виникали затори. Роботи затягнулися через заміну підземних комунікацій та укладання бруківки. Кам'яна дорога також з'явилася на головному проспекті міста — Свободи. Старий асфальт зняли.
— Бруківка добре пасує до нашої архітектури. Це ніби обличчя міста, — каже 38-річний Олег Береза із Львівавтодору. — Хоча це дуже затратна справа. Бруківку вкладають довше, ніж закатують асфальт. Робітників треба багато. Це значно дорожчий матеріал, ніж смола і бетон.
Новий камінь не купували. Клали старий львівський, якому понад 100 років.
— Навіть і нам лишилося. Бо поклали широке трамвайне полотно, а камінь із цієї площі лишився ще на інші вулиці. Тепер трамваї їздитимуть беззвучно. Бо між рейками і бетоном — гумова прокладка.
Спеціаліст погоджується, що на бруківці деталі машин швидше зношуються.
Кам'яна дорога є майже в усіх містах Західної України й Польщі. Однак у Кракові та Познані такою не їздить транспорт. Бруківкою викладають лише пішохідну зону.
— Вулиця з каменю добре пасує до карет, а не "тойот", — усміхається Олег Береза. — Однак така дорога довговічна.
Коментарі