Із 19 лютого почали затримуватися потяги із західних областей у столицю. У п'ятницю поїзд міжнародного сполучення Варшава — Київ запізнився на 11 год., Івано-Франківськ — Київ — на 10, Трускавець — Київ, Ужгород — Київ і Чернівці — Київ — на 7. На годину відстав від графіка потяг із Харкова. А Кишинів — Москва — на 55 хв. Затримали й поїзд із Донецька, на 35 хв.
— Таких запізнень на залізниці ще ніколи не було, — каже продавщиця преси на столичному Південному вокзалі. Її колега за іншим прилавком сидить сердита, бо напарниця з Київської області не може добратися на роботу через транспортну блокаду столиці.
Таксисти кажуть, що пасажирів мало, їхніми послугами не користуються.
— Вокзал напівпорожній. З вагонів потяга із Західної України виходять по 10–15 пасажирів. Укрзалізниця чи їхні спільники спеціально викуповують квитки. Формально їх у поїзді немає, а фактично вагони порожні. Все для того, щоб не пустити людей із західних областей, — каже диспетчер таксі, не називається.
21 лютого потяг №144 Івано-Франківськ — Київ зупинили на околоці столиці в мікрорайоні Новобіличі. Мав прибути о 10.35, але на колії-відстійнику простояв 5 год. 30 хв.
— Начальник поїзда ходив по вагонах вибачався. Пояснював, що це на вокзалі мутять, щоб майданівців не везли, — розповідає пасажирка 54-річна Марія Саламаха. Їхала з чоловіком у гості до сина. — З іншого вікна було видно поїзди зі Львова, Хмельницька, Ужгорода, Трускавця. Під ними люди курили. Казали, стоять по 3 години. Частина пасажирів пішки добиралися до столиці.
Марія Саламаха з чоловіком 700 м йшли до станції Новобіличі, звідти електричкою добрались до Центрального столичного вокзалу.
В Укрзалізниці пояснили затримку потягів через рекордну кількість втручання в роботу транспорту. Люди клали на рейки шини, псували пристрої електропостачання, крали майно залізниці.
Коментарі