Нова столична дорога, що сполучає просп. Григоренка і Харківське шосе, спричинила на останньому затори. Водії змушені понад 30 хв. рухатися у "тягнучці", щоб дістатися Дарницького мосту. Крім того, на 1,5-кілометровій ділянці нового шляху будівельники не поклали верхній шар асфальту.
Трасу 16 жовтня відкрив прем'єр-міністр Микола Азаров. Вона складається з чотирьох смуг завширшки 3,75 м кожна.
— Ездить невозможно. Там теперь вечная пробка от Ленинградской площади до Здолбуновской и от железнодорожного вокзала "Дарница" до Харьковского шоссе. Раньше я ездил домой 15 минут. Но теперь на Здолбуновской всегда куча машин. Все как взбесились, бросились по ней ехать. В понедельник утром опоздал на роботу, потому что стоял 30 минут на светофоре. Чтобы выехать там, надо было танком пройтись, — каже столичний житель Андрій Саблєв, 33 роки.
— З відкриттям цієї дороги явно поспішили, — розповідає 37-річний Богдан Аганін. Він є автором курсів "Як оминути затори в Києві". — Передусім — її не довели до ума, а бігли відкрити до виборів. Водіям ніхто не пояснив, як користуватися нею, куди веде і як краще їхати. Крім цього, вони недобудували шлях, нанесли розмітку на чорновий прошарок асфальту.
У перспективі траса має стати основною для сполучення Борисполя з центром столиці.
— Перевага цього шосе — воно є дублером сусіднього проспекту Бажана. І як щось трапиться на проспекті, транспорт можна пустити в об'їзд. До того ж вулиця є частиною великого дарницького переходу, який має бути продовжений до центру міста й закінчитися біля метро Либідська, — додає Аганін.












Коментарі