Пʼятниця, 10 вересня 2010 06:29

"Не слід пускати маршрутки там, де є метро"

  Віталій Рева: ”Чиновники можуть причепитися до будь-якої дрібниці. Судитися столичним перевізникам безперспективно”
Віталій Рева: ”Чиновники можуть причепитися до будь-якої дрібниці. Судитися столичним перевізникам безперспективно”

До кінця 2010 року з центру Києва приберуть усі приватні маршрутки. Про це заявив Олексій Бархатов, начальник Головного управління транспорту столичної мерії. Маршрутки замінять нові комунальні автобуси "Київпастрансу". До Євро-2012 весь приватний міський пасажирський транспорт замінять комунальним.

Чи потрібно прибирати зі столиці маршрутки, розмовляємо з Віталієм Ревою, 72 роки, головою Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників.

Чи попереджала мерія перевізників, що маршрутки приберуть із центру Києва?

— У нашій асоціації кілька приватних перевізників, чиї маршрутки курсують центром міста. Їм ще не повідомили. Останню трирічну угоду з приватними перевізниками мерія уклала півтора місяця тому. Думаю, поки що ці заяви на рівні інформаційної атаки. Має бути рішення Київради.

Чому мерія хоче прибрати приватні маршрутки?

— Місто нічого не отримує від приватних маршруток. Майже всі вони платять єдиний податок. Водіями на них працюють заробітчани. Їм тут ніде жити, ночують де-небудь, це впливає на безпеку руху. Крім того, транспортна мережа завантажена, особливо центр. Станції метро Золоті ворота, Хрещатик, Університет перекривають центр. Тому туди не слід пускати транспорт. Люди можуть їздити на метро. Не кажу, що так зручніше. Але це світовий досвід.

Що робити, аби після скасування маршруток містом було їздити зручно?

— Потрібно розрахувати рух транспорту, щоб не дублювався. Наприклад, по цій вулиці їздить трамвай, по цій тролейбус, а тією — автобус. А в нас зараз підприємець хоче їздити певним маршрутом, бере дозвіл у мерії. А чи потрібен маршрут там — ніхто не вивчає.

Що робити приватним перевізникам?

— Переходити на приміські перевезення. Замовник має диктувати умови. А замовник — мерія. Чиновники можуть поставити вимогу: поміняти "Богдани" на автобуси великої місткості. Якщо підприємець не згодний, міськадміністрація має право розірвати угоду.

Підприємці судитимуться з адміністрацією?

— Не думаю. Чиновники можуть причепитися до будь-якої дрібниці. Судитися столичним перевізникам безперспективно.

Зараз ви читаєте новину «"Не слід пускати маршрутки там, де є метро"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 671
Голосування Чи можливий мир на Донбасі за "формулою Штайнмаєра" (вибори+відведення військ+амністія бойовиків+особливий статус Донбасу)?
  • Так, пора закінчувати війну любими способами
  • Ні, мир буде тільки після перемоги
  • Потрібно далі проводити переговори та залучити до них США
  • Війна в Україні закінчиться тільки після повернення Криму
  • Ваш варіант (у коментарях)
Переглянути
Погода