вівторок, 30 серпня 2011 05:45

Метро до Житомира

 

До Дня Незалежності по залізничному кільцю столиці повинні були запустити міську електричку. Від масиву Троєщина через Нивки і Відрадний поїзди мали ходити до Центрального вокзалу, потім — на Дарницю. Плани обговорювали два роки. Навесні розмови про електричку раптом припинили. Так само і про залізничний експрес до міжнародного аеропорту Бориспіль.

Натомість заговорили про інші проекти. До Євро-2012 мають завершити будівництво Дарницького вокзалу. Також — прокласти метро до Броварів. У райцентрі за 10 км від Києва живуть 100 тис. людей. А ще пустять тролейбус. "Рогаті", обіцяють, їздитимуть і до Ірпеня, містечка на захід від Києва. Столиці до 2020-го наобіцяли 40 км нових ліній метро.

Усіх переплюнули житомиряни. Місцеві сайти публікують плани спорудження надземної лінії метро із Києва до Житомира.

Тим часом у столиці ніяк не добудують лінію швидкісного трамвая. Хоча на оновлення виділили майже 400 млн грн. Старі вагони їздять удвічі повільніше, ніж 1978-го, коли відкрили маршрут. І вже кілька разів сходили з рейок.

Схожі повідомлення про плани влади з'являються щоразу перед виборами. Неправдоподібні масштаби вражають. Проте виборці вірять і голосують.

Зараз ви читаєте новину «Метро до Житомира». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути