До Дня Незалежності по залізничному кільцю столиці повинні були запустити міську електричку. Від масиву Троєщина через Нивки і Відрадний поїзди мали ходити до Центрального вокзалу, потім — на Дарницю. Плани обговорювали два роки. Навесні розмови про електричку раптом припинили. Так само і про залізничний експрес до міжнародного аеропорту Бориспіль.
Натомість заговорили про інші проекти. До Євро-2012 мають завершити будівництво Дарницького вокзалу. Також — прокласти метро до Броварів. У райцентрі за 10 км від Києва живуть 100 тис. людей. А ще пустять тролейбус. "Рогаті", обіцяють, їздитимуть і до Ірпеня, містечка на захід від Києва. Столиці до 2020-го наобіцяли 40 км нових ліній метро.
Усіх переплюнули житомиряни. Місцеві сайти публікують плани спорудження надземної лінії метро із Києва до Житомира.
Тим часом у столиці ніяк не добудують лінію швидкісного трамвая. Хоча на оновлення виділили майже 400 млн грн. Старі вагони їздять удвічі повільніше, ніж 1978-го, коли відкрили маршрут. І вже кілька разів сходили з рейок.
Схожі повідомлення про плани влади з'являються щоразу перед виборами. Неправдоподібні масштаби вражають. Проте виборці вірять і голосують.
Коментарі