пʼятниця, 29 квітня 2016 06:35

Машину з простреленим баком знайшли в хліву

Автор: Володимир Мукан
  БМВ-326 випускали з 1936 року до 1941-го. Всього зробили 440 таких машин. В Україні лишилася одна
БМВ-326 випускали з 1936 року до 1941-го. Всього зробили 440 таких машин. В Україні лишилася одна

Близько 750 ретро­машин показали 23–24 ­квітня на фестивалі старовинної техніки "Олд кар ленд" у Державному музеї авіації в столиці. Авто привезли з України, Польщі, Чехії, Англії.

Німецький БМВ-326 відгородили мотузкою. Має великі ­бічні крила. У даху — люк, закритий шкіряним тентом. ­Машину фотографують з десяток людей. Двоє хлопців переступають через огорожу. Відчиняють двері машини. Фотографують на мобільний телефон салон.

— Салон, як на той час, — комфортний. Для пасажирів позаду є підлокітник у спинці сидіння. Передні крісла можна відрегулювати вперед-­назад. Є попільничка, прикурювач і відділення для дрібних речей, — розказує власник автомобіля харків'янин 33-річний Михайло Пошилок. На фестивалі показує машину вперше. Із братом привезли її в ­закритому причепі. ­Перед цим показував авто на виставці ретроавтомобілів у Німеччині.

БМВ зробили 1937 року. Машину придбав батько Михайла 2005-го. Реставрував її майже десятиліття.

— Авто опинилося в Україні під час Другої світової війни. Із простреленим баком для пального його знайшли в хліву радянського полковника. Потім машина потрапила в єврейську сім'ю, — каже Михайло. — Мій батько знайшов автомобіль аж у Кривому Розі. Кузов був у поганому стані, місцями гнилий. Та багато ­деталей добре збереглися. ­Майже всі вікна — рідні, як і дрібні запчастини. За технологіями і зручністю БМВ випереджало радянські авто 1950-х.

БМВ-326 є першою моделлю німецької марки з обтічним кузовом. Розганяється до 110 км/год.

— Я розганявся до 90, — каже Михайло. — Із братом їздимо автомобілем близько 50 кілометрів на місяць. Робимо це, щоб усі системи машини працювали. Жодне авто не має стояти.

Вартість такої машини серед колекціонерів від $80 тис. — понад 2 млн грн.

7,6 мільйона гривень коштує радянський лімузин

— Цінуються автомобілі з малим пробігом і мінімальним втручанням власника в конструкцію авто. Якщо "Волга" в хорошому стані коштує 10 тисяч доларів — 253 тисячі гривень, то з автоматичною коробкою передач — удвічі більше. Бо таких випустили всього декілька, — каже керівник клубу технічної класики "Олд кар сервіс" 37-річний Павло Лозовенко. — Найдорожчі в Україні — радянські машини представницького класу. Їх є небагато, зібрані вручну. Майже кожен екземпляр — унікальний.

У Києві є лімузин-кабріолет ЗІС-110Б 1945 року випуску. На ньому збереглася рідна фарба. Стан — ідеальний. Належав Київському військовому округу. Потім власником була відома людина. Зараз машину продають за $300 тис. — 7,6 млн грн.

Зараз ви читаєте новину «Машину з простреленим баком знайшли в хліву». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути