вівторок, 24 грудня 2013 00:15

"Клієнти навмисно приховують хронічні хвороби"

Киянка 32-річна Олена Грицак торік придбала медичний страховий поліс, заплатила близько 1800 грн.

— В Україні багато страхових відмовляють в індивідуальному страхуванні або оплачують лише виклик "швидкої", — говорить Олена. Вона підприємець, має кілька магазинів білизни. — Я хотіла, щоб програма включала невідкладну швидку допомогу, безкоштовне стаціонарне лікування, лікування зубів та оплату медичних препаратів.

Після підписання договору Олені Грицак видали пластикову картку з мобільним номером оператора, до якого треба телефонувати перед викликом лікаря.

— У липні один із моїх магазинів обікрали. Винесли дорогої білизни майже на 100 тисяч гривень. Сильно перенервувала. Ввечері повернулася додому, пекло в грудях, боліла голова. Все, що я змогла зробити, це набрати номер на тій картці. Прокричала, що мені погано й двері відкриті. Прийшла до тями вже в лікарні. Лікувалася місяць там, ще місяць — удома. Страхова все оплатила. Загалом на моє лікування витратили 45 700 гривень. На наступний рік оформила більш комплексну страховку, до неї входить планове післяінсультне лікування та масаж.

Вінничанка 45-річна Галина Ясинська придбала мінімальну страховку за 400 грн.

— Нам принудітєльно всунули страховки на роботі. Коли підписували договір, запевняли, що страховка поширюється на всі болячки. Через місяць у мене заболів апендицит, прийшлося срочно видаляти. Потім був якийсь нарив у вусі. Всі довідки, що приносила з лікарні, у страховій компанії відхиляли. Казали, це не страховий випадок, — розповідає Ясинська.

— Страховим невигідно брати поодинокі випадки страхування, — каже менеджер страхової компанії "Оранта" 30-річний Олександр Мельник. — Ми страхуємо лише великі компанії від 100 осіб і більше. Із сотні людей по медичну допомогу звернеться менше четвертини. А якщо людина сама звернулася за страховкою, то майже 100-відсотково їй знадобиться медична допомога.

Індивідуальна медична страховка коштує дорожче, ніж корпоративна.

— Середня вартість індивідуальної страховки — від тисячі гривень. Якщо настане страховий випадок, клієнту виплатять 50 тисяч. Це мінімальна індивідуальна страховка на сьогодні, — пояснює Марина ­Ковринчук, менеджер страхової компанії "ТАС". — Вона включає виклик "швидкої", консультацію лікаря, оплату вартості медикаментів у разі оперативного втручання чи травми. Найвигідніше брати страховку від 3 тисяч гривень. До неї входить пломбування зубів, лікування у стаціонарі, виклик лікаря, оплата медикаментів. Корпоративна такого ж рівня коштуватиме на 500 гривень дешевше.

— Страхові починають розуміти, що за п'ять років практично вся медицина перейде на страхову, — каже консультант Ірина Білошкурська. — Вже з'являються цікаві корпоративні пропозиції. В компанії "ІнгоУкраїна" до страховки включено відвідування басейну та тренажерного залу, в "Аска" — масаж. Суми страховок коливаються від 2 до 8 тисяч гривень залежно від того, чого хоче клієнт. Більшість людей, щоб зекономити, не беруть стоматологію.

Договір страхування починає діяти за два тижні після підписання.

— Перед тим, як укласти угоду, клієнт заповнює анкету, вказує всі свої хронічні болячки, — пояснює Юрій Краківський, директор страхової компанії "Місто" з Вінниці. — Якщо потрібні додаткові аналізи, направляємо на обстеження. Буває, клієнти навмисно приховують хронічні хвороби. А потім вимагають гроші на планову операцію. Це — не страховий випадок. Якщо компанія доведе, що людина обманула, може оштрафувати. В кожній страховій є лікар, який консультує клієнтів. Буває, радить просто випити ліки. За потреби їх доставляють додому пацієнту. Страхові самі укладають договори з медичними закладами. Це приватні клініки, військові санаторії та платні відділення державних лікарень.

Зараз ви читаєте новину «"Клієнти навмисно приховують хронічні хвороби"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути