Столична влада обіцянки щодо комфортного пересування містом таки виконує. Для автомобілістів ремонтують широкі проспекти, що ночами перетворюються на гоночні траси з вінками на електроопорах. Пасажирам купують великі автобуси з мудрою системою компостування квитків замість кондукторів. А вай-фай для пенсіонерів у швидкісних трамваях збільшив їх пасажиропотік у кілька разів. Під патронатом президента Віктора Януковича відкрили шість станцій метро.
Не обділили також найменш численну частину касти учасників транспортного руху — велосипедистів. На Лівому березі міста по просп. Бажана та в частині району Дарниця зробили повноцінні доріжки. Переконавшись у їхній ефективності, мають обладнати такі в іншій частині столиці.
Вихідними вдалося проїхатися першою велодоріжкою Правобережжя — на просп. Перемоги. Найдовшу вулицю Києва, що тягнеться з околиць до центру, ремонтують на 400 млн грн. Замінюють асфальт, тротуари, бордюри, лагодять мости. Облаштування доріжки поки що не закінчили, але добрий шмат уже готовий.
Їхати нею — саме задоволення: гладенький без ям асфальт, рухомі перешкоди у вигляді пішоходів — для тренування спритності. Якщо захочете сходити до вітру, на дистанції є три біотуалети. За ровером подивиться жінка, яка за 2 грн пускає всередину. Рухаючись далі, можна вивчати марки автомобілів, у яких, напевно, закінчилося пальне. Бо до парковки вони не доїхали — стоять посеред доріжки.
За потреби, біля супермаркету "Сільпо" є можливість купити овочі та молочну продукцію у бабусь, фрукти — в азербайджанців, не злізаючи з велосипеда. Їхній крам розкладений по намальованих лініях, як солдати, які виструнчилися перед генералом. Навіть секс-шоп став ближчим для велосипедистів — доріжка пролягає повз його рожеві двері та інші заклади неподалік станції метро Житомирська.
Апогеєм поїздки став кіоск, до якого встигли прокласти шлях. Хто доїхав, пропонують купити квиток лотереї, гроші з якої, можливо, підуть на вирішення транспортних проблем столиці. Прямо-таки дорога "все включено".
Коментарі