Ексклюзиви
вівторок, 13 вересня 2011 06:00

Банківська бюрократія

 

Банкомат "Райффайзен банк Авалю" не додав мені 300 гривень. Після обіду в п'ятницю в торговельному центрі "Квадрат" біля столичної станції метро Лук'янівська. Хоча в чеку надрукував, що всі гроші видав правильно.

— Так, ми бачили вашу трансакцію. Там сталася помилка. Ідіть у найближче відділення і пишіть заяву. Гроші неодмінно повернуть, — чемно відповідають у контакт-центрі банку.

Нерви зіпсовані, плани накриваються. Півгодини шукаю найближче відділення. Надіюся, що все владнається.

— Щоб написати заяву, треба паспорт, ваші дані стосовно картки, чек. Заяву неодмінно розглянуть і гроші вам повернуть. Термін розгляду — від двох тижнів до кількох місяців. Бувайте, — кажуть у відділенні.

Гроші мені потрібні сьогодні. Писати заяви і тижнями надзвонювати, вимагати повернути свої ж кошти, бажання не маю. Бюрократичну банківську систему не зламати. Це знають там, тому й наживаються іноді на таких системних помилках.

Думаю, друга хвиля економічної кризи не за горами. 2008-го також усе починалося з банків, котрі прикривалися незрозумілими постановами Нацбанку, щоб не видавати людям їхні ж гроші.

Зараз ви читаєте новину «Банківська бюрократія». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути