Банкомат "Райффайзен банк Авалю" не додав мені 300 гривень. Після обіду в п'ятницю в торговельному центрі "Квадрат" біля столичної станції метро Лук'янівська. Хоча в чеку надрукував, що всі гроші видав правильно.
— Так, ми бачили вашу трансакцію. Там сталася помилка. Ідіть у найближче відділення і пишіть заяву. Гроші неодмінно повернуть, — чемно відповідають у контакт-центрі банку.
Нерви зіпсовані, плани накриваються. Півгодини шукаю найближче відділення. Надіюся, що все владнається.
— Щоб написати заяву, треба паспорт, ваші дані стосовно картки, чек. Заяву неодмінно розглянуть і гроші вам повернуть. Термін розгляду — від двох тижнів до кількох місяців. Бувайте, — кажуть у відділенні.
Гроші мені потрібні сьогодні. Писати заяви і тижнями надзвонювати, вимагати повернути свої ж кошти, бажання не маю. Бюрократичну банківську систему не зламати. Це знають там, тому й наживаються іноді на таких системних помилках.
Думаю, друга хвиля економічної кризи не за горами. 2008-го також усе починалося з банків, котрі прикривалися незрозумілими постановами Нацбанку, щоб не видавати людям їхні ж гроші.
Коментарі