вівторок, 13 вересня 2011 06:00

Банківська бюрократія

 

Банкомат "Райффайзен банк Авалю" не додав мені 300 гривень. Після обіду в п'ятницю в торговельному центрі "Квадрат" біля столичної станції метро Лук'янівська. Хоча в чеку надрукував, що всі гроші видав правильно.

— Так, ми бачили вашу трансакцію. Там сталася помилка. Ідіть у найближче відділення і пишіть заяву. Гроші неодмінно повернуть, — чемно відповідають у контакт-центрі банку.

Нерви зіпсовані, плани накриваються. Півгодини шукаю найближче відділення. Надіюся, що все владнається.

— Щоб написати заяву, треба паспорт, ваші дані стосовно картки, чек. Заяву неодмінно розглянуть і гроші вам повернуть. Термін розгляду — від двох тижнів до кількох місяців. Бувайте, — кажуть у відділенні.

Гроші мені потрібні сьогодні. Писати заяви і тижнями надзвонювати, вимагати повернути свої ж кошти, бажання не маю. Бюрократичну банківську систему не зламати. Це знають там, тому й наживаються іноді на таких системних помилках.

Думаю, друга хвиля економічної кризи не за горами. 2008-го також усе починалося з банків, котрі прикривалися незрозумілими постановами Нацбанку, щоб не видавати людям їхні ж гроші.

Зараз ви читаєте новину «Банківська бюрократія». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути