Протягом трьох останніх днів зі скаргами на оператора мобільного зв"язку Life:) до магазину сервісного обслуговування в місті Миргород на Полтавщині звернулися понад 100 людей.
Із 1 березня в користувачів тарифного плану "Супер Лайф" зняли всі гроші, що були заплачені до 1 березня.
— Усі клієнти мали отримати есемеску про зміни умов проплати за послугу. Оператор мобільного зв"язку має право встановлювати тарифи, — пояснює Таїсія, продавець магазину "Лайф".
Користувачі цього мобільного оператора обурюються, що в них украли гроші. Кажуть, бізнес-ділки вирішили поживитися за рахунок клієнтів.
— Торік я оформила стартові пакети тарифу "Супер Лайф" на себе, чоловіка та маму. Щомісяця у двадцятих числах поповнювали рахунки по 30 гривень. Це немала сума — 90 гривень! А з 1 березня їх у нас зняли. Тепер мушу платити ще раз. А за що, питається, я повинна дарувати комусь свої гроші, — обурюється Алла Харченко, 44 роки.
Коментарі
2