Формула ідеальної подорожі проста: підготовка + чітке дотримання плану. І якщо з другим доданком все зрозуміло, перший вимагає ретельнішого опрацювання. Ми зібрали кілька порад, які допоможуть вам ідеально підготуватися до перельоту.
Отже, пасажирам рекомендується...
Надавати авіакомпанії свої паспортні дані
І робити це ще на етапі оформлення квитка: самостійно або руками агента. Сьогодні це лише рекомендація, а завтра внесення паспортних даних до бронювання може стати обов'язковим. Перевізники вводять цю вимогу з двох причин: безпеки і сервісу. Наявність особистої інформації дозволяє міграційним службам перевіряти дані кожного пасажира ще до перельоту, а перевізникам – оцифровувати свої послуги та пропонувати клієнтам віддалені сервіси – наприклад, автоматичну реєстрацію на рейс.
Тревелхак: ділитися з авіакомпанією своїми контактними даними потрібно тим більше. Аргументи ми приводили тут.
Реєструватися віддалено
Якщо приїзд в аеропорт за 3 години до вильоту і штовханина на стійці чек-ін не входять у ваші плани, подбайте про реєстрацію завчасно. Ви готові проявити ініціативу? Тоді за 48-1 годину до вильоту заходьте на сайт своєї авіакомпанії, заповнюйте форму самостійного чек-іну, обирайте місце на свій смак і отримуйте посадковий на пошту. Є варіант і для ледачих. При автоматичному чек-іні за 12-1 годину до вильоту все, включаючи вибір місця, перевізник зробить за вас. Залишиться тільки роздрукувати свій пропуск на борт. Хоча часто і в цьому немає необхідності – більшість європейських, американських і азіатських аеропортів зчитують QR-коди з телефонів і планшетів.
Тревелхак: майте на увазі, що автоматично зареєструвати пасажира можна, тільки якщо його паспортні дані а) внесені в систему, б) є вичерпними, в) є коректними. Якщо ні, доведеться постояти в черзі до стійки реєстрації, та ще й заплатити за це "задоволення". Зважайте на те, що авіакомпанії все частіше беруть плату за чек-ін в аеропорту. У деяких популярних лоукостів вартість цієї послуги сягає €70!
Обирати місце заздалегідь
Навіщо покладатися на вибір системи або волю співробітника на стійці реєстрації, коли можна заздалегідь – ще на етапі придбання квитка – обрати місце в салоні? Вікно, прохід, хвіст, ніс або аварійний ряд? Достатньо клікнути на відповідну іконку в формі бронювання. Якщо не можете визначитися – зверніться до сервісу SeatGuru, який знає плюси та мінуси всіх місць на всіх типах літаків.
Тревелхак: за місця підвищеного комфорту – в першому ряді економічного класу або аварійному ряді – як правило, доведеться доплатити $5-15 залежно від дальності польоту. Тарифи шукайте на сайті авіакомпанії.
Визначитися з пакетом послуг
Перш ніж перейти до оплати обраного квитка, ще раз подумайте, які додаткові послуги вам потрібні та чи потрібні взагалі. Який сенс платити за валізу, якщо попереду короткий вікенд за кордоном? Чи варто додавати $10 до ціни квитка за місце підвищеного комфорту, якщо летіти всього 40 хвилин? Та чи потрібен гарячий обід на борту, чи ви зможете обійтися взятими з дому бутербродом і яблуком? Якщо завдання – здешевити переліт, викреслюйте все зайве. Хочете комфорту – беріть квиток "все включено". Добре, що сьогодні кожен може підібрати пакет послуг під себе.
Тревелхак: якщо ви придбали базове перевезення, а потім вирішили додати багаж або харчування, не чекайте до останнього, а замовляйте додаткові опції за кілька днів до перельоту. В цьому випадку вартість послуги буде привабливішою.
Вивчити багажні питання
Заздалегідь ознайомтеся з нормами вашої авіакомпанії – гранично допустимими розмірами і вагою багажу та ручної поклажі. Перегляньте перелік заборонених до провезення предметів і чинних обмежень за окремими артикулами. Особливу увагу зверніть на правила провезення рідин у салоні: кожному пасажиру дозволяється брати до 1 літра рідин, розлитих в окремі ємності об'ємом до 100 мл (3.4 oz) і упаковані в прозору пластикову упаковку.
Тревелхак: при перельоті спільним (кодшерінговим) рейсом авіакомпаній-партнерів завжди застосовуються норми провозу зареєстрованого багажу та ручної поклажі того перевізника, який фактично виконує рейс. Те саме з бортхарчуванням. Тому зверніться до агента або в контактний центр перевізника і дізнайтеся, чи є рейс кодшерінговим; якщо так – яка компанія його виконуватиме та які її нормативи.
Розберіться із цими питаннями заздалегідь, щоб не зіткнутися з неприємними сюрпризами. З таким підходом ваша подорож буде ідеальною. Або близькою до того.
Коментарі