четвер, 06 серпня 2009 14:14

Корпоративи "без краваток" здружують колектив

Корпоративи "без краваток" здружують колектив

Керівники провідних українських фірм усе частіше ініціюють ділові закордонні поїздки для працівників і партнерів. Йдеться про кількаденне навчання за кордоном, що заохочує і стимулює. Це можуть бути професійні свята або бізнес-семінари, науково-практичні конференції чи зборів дилерів, тренувальні зльоти спортивних команд або тренінги.

Таким чином слідом за закордонним розвивається український діловий MICE-туризм. Половину груп ділових туристів складають фармацевтичні компанії. Активні у MICE-напрямку компанії, що представляють аграрно-промисловий комплекс, ІТ, телекомунікації, банки, автопром.

- Це наче корпоратив чи свято організації, але вищого рівня, - каже Олексій Івін, 36 років, заступник директора департаменту столичної компанії. Компанія щороку восени відбуває для посилених тренінгів до турецької Анталії. - Зрештою, й віддача від подібних заходів відчутна протягом року. Партнери бачать, що ми працюємо. Ми відслідковуємо, як налаштовані партнери. Вони знайомляться з нами у середовищі "без краваток", більше довіряють.

Найчастіше конгреси і конференції проводять у Туреччині та Єгипті. За інформацією туристичної компанії-оператора "Tez Tour" Україна, з 1,8 млн чоловік, які відвідали торік Туреччину, 30 тис. - ділові туристи. Їдуть також до Іспанії, Таїланду, Куби й Домінікани.

Партнери бачать, що ми працюємо. Ми відслідковуємо, як вони налаштовані


Не дивлячись на кризу, очільники провідної туристичної компанії-оператора "Tez Tour" оптимістично відгукуються про попит на послуги в галузі корпоративних та інтенсив-турів.

- За минулий рік приріст сегменту ділового туризму склав 20-25%. Зараз ситуація дещо змінилася. З одного боку, компанії стали більш економно використовувати бюджети, але з іншого боку, стало зрозуміло, що вони не відмовлятимуться від ділових поїздок за кордон, - каже Йосиф Андрик, директор компанії "Tez Tour" в Україні. - Навпаки, саме зараз необхідність у MICE тільки зросла. Компаніям потрібні ділові зустрічі, щоб укладати угоди, потрібні конференції, конгреси, щоб обмінюватися думками про стан справ на ринку, щоб знаходити нові можливості.

М.I.C.E. розглядають також як важливий чинник у створенні позитивного образу компанії.

- Наша компанія дає низку переваг: прямі договори з постачальниками туристичних послуг, власні представництва на основних курортах Туреччини, Єгипту, Таїланду, Канарських островів, різноманітні варіанти перельотів: від планових чартерних рейсів до регулярних рейсів іноземних авіакомпаній і літаків бізнес-авіації, – свідчить Валерія Азарова, керівник департаменту Tez MICE компанії "Tez Tour" Україна.


Під час кризи спостерігається незначне скорочення бюджетів організації заходів або часом зменшують кількість осіб у групі. Але компанії аргументують свій інтерес до MICE-туризму тим, що потрібно триматися рівня, показувати, що клієнтів цінують атк само, як і раніше. Це наче основа стабільності.


У середньому проживання з перельотом і конференц-пакетом коштує близько $400-500 на людину на три-чотири дні. Найактивніший діловий туризм у квітні-травні, вересні-жовтні.

Зараз ви читаєте новину «Корпоративи "без краваток" здружують колектив». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути