Головний редактор журналу "Футбол" Артем Франков прокоментував Gazeta.ua ситуацію навколо продажу харківського "Металіста" новому інвестору. Нагадаємо, ним стала компанія "Газ України", яку пов'язують з бізнесменом Сергієм Курченком. Останньому ЗМІ приписують дружбу з сином Віктора Януковича Олександром.
"У "Металісті" зараз стан цілковитої невизначеності. І це відчувають абсолютно всі, хто причетний до клубу, особливо його працівники, які за ці роки дуже багато для нього зробили. Не секрет, що "Металіст" за останні сім років став дуже яскравою фігурою на українському футбольному небосхилі. І за це Олександр Ярославський заслуговує окремої подяки, якими б не були справжні мотиви продажу клубу.
Що буде далі, абсолютно незрозуміло. Все впирається в особистість Сергія Курченка, ми абсолютно не знаємо, що він за людина. Ця особистість абсолютно непублічна, ми не знаємо, навіщо він придбав "Металіст", які його наміри по фінансуванню клубу, амбіції в спорті і як він взагалі відноситься до футболу. Коли все це стане відомо, можна буде щось певне сказати про перспективи клубу", - говорить Артем.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кернес попросив харківську облраду допомогти "оприбуткувати" стадіон "Металіст"
На його думку, майбутнє клубу залежить не тільки від особистості нового власника.
"Є ще один могутній чинник, що впливає на майбутнє "Металіста"- над клубом висить вердикт Лозанни, оголошення якого постійно відкладається. Напевно Курченко і Ярославський цей момент обговорювали і новий власник отримав певну інформацію з даного питання. Адже наявність подібного судового позову дуже впливає на вартість операції. І невідомо, що в цій всій історії зіграло велику роль - ситуація зі стадіоном або Лозанна. Останній фактор вважаю куди більш важливим, ніж всі ці копирсання довкола стадіону, які виникли на рівному місці", - вважає Франков.
Зміна інвестора може серйозно вплинути на спортивні результати команди.
"Більшості футболістів зміна власника, що називається, по барабану, вони в це навіть не вникають. Для них важливо більш менш стабільне керівництво і, звичайно, щоб вчасно капали гроші з якимись ще приємними бонусами. Інше питання - постійні співробітники клубу, ті ж Мирон Маркевич, спортивний директор Євген Красніков, гендиректор Сергій Волик, прес-служба. Їм складно передбачити, куди поверне клуб, наскільки захоче новий інвестор розставити на ключові посади своїх людей і чи вважатиме він, що його люди достатньо готові для якісної роботи. Поки що новий інвестор виголосив кілька слів, які ні до чого не зобов'язують. Але якщо раптом прозвучить фраза, що, мовляв, ми маємо намір зробити ставку на молодих футболістів, на місцеві кадри, можна буде робити висновок, що "Металіст" "зливається". Коли таке кажуть, то, як правило, хочуть заощадити", - вважає Артем Франков.
"Китайська мудрість говорить: "Не дай Боже жити в епоху змін". Але, на мій погляд, до змін не треба ставитися так однозначно. У випадку з "Металістом" я б сказав по-іншому: якщо піднімається вітер, потрібно ставити не щити, а будувати вітряк", - резюмував він.
Коментарі
9