
Власник комерційних прав Формули-1 Берні Екклстоун використав травми, отримані ним під час нападу грабіжників, в рекламних цілях, стверджує Autosport. Британський мільярдер знявся для реклами годинників Hublot - офіційного партнера чемпіонату Формули-1.
Серед вкраденого в Екклстоуна був і годинник Hublot. Цей факт використовується в рекламному плакаті: на ньому розміщена фотографія мільярдера з величезним синцем під оком і розбитою щокою.
Підпис під знімком говорить: "Подивіться, на що здатні люди заради Hublot". Ця реклама наприкінці тижня має з'явитися в газетах Financial Times і International Herald Tribune.
Напад на Екклстоуна був скоєний в Лондоні, ввечері 25 листопада. Грабіжники кілька разів вдарили його, після чого відібрали у Берні і його подруги Фабіани Флозі цінності та ювелірні прикраси.
Повідомлялося, що загальна вартість викраденого склала 200 тисяч фунтів, але сам Екклстоун це заперечує.
За матеріалами Лента
Коментарі