вівторок, 07 грудня 2010 15:35

Побитий Берні Екклстоун знявся у реклами годинників

Побитий Берні Екклстоун знявся у реклами годинників

Власник комерційних прав Формули-1 Берні Екклстоун використав травми, отримані ним під час нападу грабіжників, в рекламних цілях, стверджує Autosport. Британський мільярдер знявся для реклами годинників Hublot - офіційного партнера чемпіонату Формули-1.

Серед вкраденого в Екклстоуна був і годинник Hublot. Цей факт використовується в рекламному плакаті: на ньому розміщена фотографія мільярдера з величезним синцем під оком і розбитою щокою.

Підпис під знімком говорить: "Подивіться, на що здатні люди заради Hublot". Ця реклама наприкінці тижня має з'явитися в газетах Financial Times і International Herald Tribune.

Напад на Екклстоуна був скоєний в Лондоні, ввечері 25 листопада. Грабіжники кілька разів вдарили його, після чого відібрали у Берні і його подруги Фабіани Флозі цінності та ювелірні прикраси.

Повідомлялося, що загальна вартість викраденого склала 200 тисяч фунтів, але сам Екклстоун це заперечує.

За матеріалами Лента

Зараз ви читаєте новину «Побитий Берні Екклстоун знявся у реклами годинників». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі