Ексклюзиви

Навчився заощаджувати на електромобілі

— Витрачаю у місяць на 20–30 літ­рів пального менше, ніж колеги, — говорить 32-річний Олег Гуляк. Працює торговим представником фармацевтичної компанії. Їздить по роботі службовим автомобілем "Фольксваґен Поло".

— Перед цим років п'ять водив електромобілі. Спочатку — по роботі, бо працював у салоні з їхнього продажу. Потім купив собі, — розповідає. — Це були вживані "Ніссани Ліф" з Америки з добряче посадженою батареєю, якої вистачало на 100–120 кілометрів. На таких авто водій бореться за збереження кожного кілометра запасу ходу. Не хочеться раптово стати в місці, де немає розетки.

Взимку я практично не використовував пічку, влітку перестав без потреби слухати радіо і вмикати кондиціонер. На спусках відучився тиснути на газ — машина і так їде. Став більше прогнозувати ситуацію на дорозі, щоб зайвий раз не торкатися педалі акселератора. Якщо бачу — зелене світло горить більше хвилини, а я за квартал від нього, то не газуватиму. Все одно прийдеться гальмувати. Перестав різко прискорюватися, лише поступово. Якщо попереду гора, розженуся за кілометр до неї, щоб подолати з меншим навантаженням на двигун.

Всі ці навички й повна зміна стилю водіння вплинули на споживання пального бензиновим автомобілем.

Зараз ви читаєте новину «Навчився заощаджувати на електромобілі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути