— Витрачаю у місяць на 20–30 літрів пального менше, ніж колеги, — говорить 32-річний Олег Гуляк. Працює торговим представником фармацевтичної компанії. Їздить по роботі службовим автомобілем "Фольксваґен Поло".
— Перед цим років п'ять водив електромобілі. Спочатку — по роботі, бо працював у салоні з їхнього продажу. Потім купив собі, — розповідає. — Це були вживані "Ніссани Ліф" з Америки з добряче посадженою батареєю, якої вистачало на 100–120 кілометрів. На таких авто водій бореться за збереження кожного кілометра запасу ходу. Не хочеться раптово стати в місці, де немає розетки.
Взимку я практично не використовував пічку, влітку перестав без потреби слухати радіо і вмикати кондиціонер. На спусках відучився тиснути на газ — машина і так їде. Став більше прогнозувати ситуацію на дорозі, щоб зайвий раз не торкатися педалі акселератора. Якщо бачу — зелене світло горить більше хвилини, а я за квартал від нього, то не газуватиму. Все одно прийдеться гальмувати. Перестав різко прискорюватися, лише поступово. Якщо попереду гора, розженуся за кілометр до неї, щоб подолати з меншим навантаженням на двигун.
Всі ці навички й повна зміна стилю водіння вплинули на споживання пального бензиновим автомобілем.
Коментарі