Конфлікт через прохання покупця говорити українською стався в одному із магазинів Києва.
"Як завжди, на обслуговування російською ввічливо прошу: "А можна, будь ласка, державною мовою". На що у відповідь побачила зневажливий погляд та ігнорування; повторюю вдруге, у відповідь: "Мнє так удобно", – написала у соцмережі Оксана Дзюбенко, передає "Вголос".
Вона хотіла сфотографувати бейджик із іменем працівниці магазину. Та спробувала вирвати телефон у жінки з рук, а потім вибігла, залишивши порожню касу. Інша продавчиня не назвала ім'я колеги.
"На що я прошу покликати попередню особисто. Вона виходить, я знову дістаю телефон, щоб сфотографувати її бейджик, але тут вона йде далі: знову намагається вирвати в мене телефон, при цьому штовхнувши мене на стійку з товаром! Шок. Поруч покупець в аналогічному стані. Моя 10-річна донька – у сльози, дитиною починає трусити, я її заспокоюю та викликаю поліцію. Дуже швидко приїхали, продавчиня Олена швидко вийшла та почала просити вибачення, мотивуючи свій хуліганський вчинок страхом "потрапити в мережу", – написала Оксана Дзюбенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Якою мовою говорять в Україні — статистика
Після інциденту до магазину прийшли батьки продавчині Олени та почали з'ясовувати з жінкою стосунки.
"Цікавий нюанс: батьки розмовляють українською, їхня донька з ними теж. Її мама навіть почала повчати мене, як виховувати доньку, бо я, бачте, не вмію це робити, а треба її виховувати так, щоб вона не лякалася при бійках, а була до цього готова, бо світ жорстокий. На цьому моменті я знову пошкодувала, що відпустила поліцію", – додала покупець.
Касирка магазину "Епіцентр" у Києві відмовилася обслуговувати покупця українською та нібито назвала його нацистом. Інцидент трапився ще 3 квітня у відділенні на Кільцевій дорозі, 1Б.
Коментарі
2