На сторінці комунального концерну "Центр комунального сервісу" в соціальній мережі Facebook повідомляли про новий спосіб вирішення питань про надання житлово-комунальних послуг у Києві в 2018 році.
Якщо споживач має запитання до спеціаліста "ЦКС", але не має часу на відвідування центру допоможе чат-бот.
У розділі "Залишити питання" користувач може викласти суть проблеми, надати контакті дані для зворотного зв'язку, після чого фахівець у короткий термін розгляне звернення та надасть кваліфіковану відповідь.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали марки телефонів, які можуть шпигувати
"У ритмі постійного навантаження та зайнятості кияни хочуть максимального комфорту у вирішенні питань із комунальної сфери. Ми прагнемо зробити "Центр комунального сервісу" універсальним та корисним для споживачів. Тому чат-бот та всі стаціонарні сервісні центри та онлайн-сервіси "ЦКС" покликані швидко, оперативно та дистанційно надавати нашим споживачам усі відповіді на питання, пов'язані з житлово-комунальними послугами", – говорить Катерина Саркісова, генеральний директор КК "Центр комунального сервісу".
Надалі сервіс вдосконалюватиметься, і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через мобільний пристрій.
Щоб скористатися ботом, необхідно зайти на сторінку та обрати опцію "Відправити оповіщення".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хакери знайшли новий спосіб злому комп'ютерів
Керівництво соцмережі Facebook має намір прийняти ряд заходів в сфері інформаційної безпеки, зокрема - збільшити в два рази число фахівців даного профілю.
Коментарі