У Києві на випуску стартапів 1991 Open Data Incubator представили систему контролю та управління потоком пацієнтів у поліклініках "Поліклініка без черг".
Система враховує усіх пацієнтів і графік роботи лікарів. Записатися на прийом можна кількома способами: телефоном, у реєстратурі, через інтернет та завдяки терміналу в поліклініці, - розповів Андрій Заяць, ідеолог та засновник проекту "Поліклініка без черг".
"Для тих, хто звик одразу приходити в поліклініку - установимо інфомати з можливістю запису. Також можна буде спитати в реєстратурі, а також зателефонувати туди", - каже Заяць.
Розробники проекту впевнені, що черги утворюється через те, що реєстратура не має впливу на потік людей. Більшість черг виникає після прийому в одного з лікарів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці випустили нову частину гри "Козаки"
"Ми виявили, що багато черг виникають не на вході в лікувальний заклад, а на етапі міжкабінетних консультацій, коли один спеціаліст відправляє до іншого, а далі виникає хаос. Мета нашої системи — зібрати цей хаос, агрегувати і вибудувати індивідуальні черги, де кожна людина матиме призначений час. Це також допоможе оптимізувати роботу лікарів", - додав Андрій Заяць.
Нині запустили 2 пілотних впровадження у поліклініках, а до кінця жовтня планують пілотне тестування та розробку першої версії продукту, яка готова до під'єднання клінік. Творці "Поліклініки без черг" сподіваються за рік під'єднати 100 клінік та здійснити 1 млн призначень.
Нагадаємо, громадянські інновації у поєднанні з відкритими державними даними можуть змінювати цілі сектори економіки.
Коментарі