Працівники складальної лінії Ford тестують екзоскелети EksoVest, які допомагають знизити рівень втоми та оберігатимуть від травм на виробництві.
EksoVest від Ford та компанії Ekso Bionics - одна з розробок високотехнологічних засобів, які допомагають знизити фізичні навантаження працівників.
Зараз екзоскелет для верхньої частини тіла тестують працівники складальних ліній Ford. За підрахунками, працівники конвеєрних ліній на заводі близько 4600 разів піднімають руки догори для різних операцій. З таким темпом збільшується ризик отримати травму.
"Мені доводиться виконувати роботу з піднятими руками, тому вдома в мене зазвичай болять спина, шия та плечі. Відтоді, як я почав використовувати жилет, болі зменшилися, і в мене залишаються сили пограти з онуками, коли я повертаюся додому", — розповів Пол Коллінз, робітник складальної лінії на заводі Ford у Мічигані.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розсекретили Ford Focus 2018: перші шпигунські фото
Пристрій під назвою EksoVest піднімає та підтримує руки робітника, коли той працює руками над головою. "Екзожилет" підходить для людей зростом від 152 см до 193 см.
Пристрій важить 4,3 кг, невеличкого розміру. Завдяки цьому його зручно носити і він зовсім не обмежує рухи оператора. Екзожилет не має батарей і кабелів: коли робітник піднімає руки на рівень грудей, починають діяти пневматичні пружини, що підводять і утримують руки з інструментом, повідомляють у прес-службі Ford.
Цей пристрій можна використовувати на заводах, будівельних майданчиках і в логістичних центрах. Жилет знижує навантаження під час виконання тривалих, часто повторюваних дій, які згодом негативно впливають на організм.
"Спільна робота з Ford дала нам змогу випробувати та вдосконалити ранні прототипи екзожилета, отримуючи зворотний зв'язок безпосередньо від робітників складальної лінії, — зазначив Русс Ангольд (Russ Angold), співзасновник Ekso Bionics. — Цей інструмент зменшує навантаження на тіло робітника, знижуючи ймовірність травми та допомагаючи йому почуватися краще наприкінці робочого дня. Отже, підвищується як продуктивність, так і моральний дух персоналу".
У компанії Ford почали випробовувати автомобільні крісла за допомогою роботів. Для цього інженери навчили "роботизовані сідниці" повторювати рухи водія та пасажирів, які сідають в авто.
Робота створили за розмірами людини середнього віку. За три тижні у ході випробувань він сідає у крісло, імітуючи стандартні рухи стегон, близько 25 000 разів. Ця кількість присідань прирівнюється до 10 років використання сидінь у салоні авто. Так вони випробовують матеріал автокрісел на зношуваність та розриви.
Коментарі