Опублікували рейтинг смартфонів, що найчастіше потрапляють із проблемами до сервісних центрів.
Перелік підготували аналітики компанії Blancco, які займаються безпекою даних, пише litcome.com.
Перше місце рейтингу займають смартфони від Samsung.Вони набрали 27,4% від усіх скарг користувачів. На другому місці опинились пристрої китайської компанії Xiaomi - 14,2% скарг. І трійку лідерів замикають апарати від Motorola з показником 9,6%.
Як стверджують аналітики, найчастіше користувачі пристроїв на Android скаржаться на зниження продуктивності, проблеми з камерою, мікрофоном та заряджанням акумулятора.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Створили бюджетний смартфон, який розпізнає обличчя
Щодо смартфонів, що працюють на iOS, то найпроблемнішою виявилась модель iPhone 6 з показником відмов у 22%. На другому місці - модель iPhone 6s з 16%. А на третьому – iPhone 6s Plus.
Apple - це не лише один з найбільших виробників цифрової техніки сучасного світу, а ще і компанія зі штатом грамотних маркетологів. Цифровий гігант свого часу випустив на ринок iPhone Х і iPhone 8, тобто майже одночасно запропонував голодним покупцям 2 нові телефони.
Коментарі