Незвичні некомерційні й немасові аромати для любителів і поціновувачів створюють нішеві парфумери. Люди, яким масова парфумерія звучить пласко та нецікаво, можуть пошукати унікальний аромат саме серед ніші - розповідає Gazeta.ua парфумер Ксандра Осініна.
"Нішеві бренди відрізняються тим, що в них натуральна сировина все ще використовується. У масовій парфумерії давно все штучне. Немає такої кількості ефірних олій у світі, щоб виробляти натуральні парфуми масово, та й, знов же, немає вже такої нагальної потреби, бо натуральна сировина більш примхлива як в роботі, так і в користуванні.
Є велика ніша – це коли ті ж самі професійні парфумери, які працюють з великими виробниками, починають випускати власні аромати, де можуть проявити свій почерк, підписати парфуми власним ім'ям та спиратись на власне відчуття гармонії. Ці композиції зазвичай дуже гармонійні, професійно зроблені, з найкращої сировини. Такі бренди значно менші за масові, але це все одно виробництва. Вони представлені в бутіках нішевої парфумерії.
Авторська парфумерія може собі дозволити бути вільною й орієнтуватись тільки на ідеї та вподобання творця
А ще є маленька ніша – де аромати створюють не ті люди, що мають спеціальну освіту, а вільні митці, зазвичай самонавчені. Це авторська парфумерія, що може собі дозволити бути вільною та орієнтуватись тільки на ідеї і вподобання творця. Артовий бренд може створюватись взагалі одноосібно або в команді з двох-трьох людей. Випуски таких парфумів маленькі, й їх не знайти на полицях великих магазинів, радше серед цікавинок маленьких місцевих крамничок.
Наприклад, у канадського нішевого бренду Zoologist є аромат Camel (верблюд. – Gazeta.ua) – він справді має ноти, схожі на те, як пахне верблюд, трохи фекальності й тваринності. Але спочатку це фініки, спеції, все красиво, а потім хоп - провокація. Не завжди хочеться на собі носити, але знайомитись – точно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За довгі роки зберігання парфуми змінюють запах
Звичайно, я вважаю, що найцікавіша парфумерія – авторська, бо це не стільки вжитковий продукт, скільки мистецтво. У світі вона називається інді, від independent – незалежна. Але в нас воно не дуже поки що прижилось, бо на слух часто виникає асоціація з Індією. Тому зрозуміліше називати цю парфумерію авторською, можна ще артовою, ручної роботи, крафтовою, артизанальною, поки це не стало настільки поширеним явищем, аби не потребувати пояснень", - розповіла парфумер.
Компанія Omega Ingredients у співпраці з NASA випустять парфум Eau De Space із запахом космосу.
Аромат був розроблений на основі спостережень астронавтів, які відзначали серед головних нот в ароматі космосу порох, малину, ром, горіле м'ясо і метал. Тепер компанія Eau de Space отримала цей аромат, і пропонує придбати його на платформі Kickstarter, пише Engadget.
Формула парфуму Eau de Space була розроблена хіміком Стівом Пірсом 10 років тому для підготовки космонавтів до польотів.
Коментарі