пʼятниця, 12 червня 2009 13:19

Вчені винайшли найефективніші ліки від ожиріння

Британські учені виявили, що нещодавно відкритий гормон істотно знижує потяг до їжі. Це дозволяє розглядати його як потенційні ліки від ожиріння. У експерименті на щурах гормон опинився ефективнішим за існуючі препарати для зниження ваги.

Пептидний гормон прокинетицин 2 (Pk2, Пк2) був нещодавно виявлений в центрах мозку, які контролюють апетит. Дослідники з Імперського коледжу Лондона вводили його в мозок 12-м щурам, які мали необмежений доступ до їжі. У першу годину після ін"єкції тварини з"їли на 86% менше, ніж 12 щурів з контрольної групи, яким вводили ізотонічний сольовий розчин.

За п"ять днів експериментального лікування щурі, які отримували Пк2, втратили близько 5% маси - значно більше, ніж при використанні існуючих препаратів від ожиріння. При цьому рухова активність, поведінкові особливості й інтенсивність обміну речовин тварин не змінювалися.

Таке ж зниження ваги спостерігалося і при введенні Пк2 під шкіру живота, що дозволяє розглядати цей гормон як потенційний лікарський препарат.

Учені мають намір підтвердити ефективність і безпеку Пк2 у більш масштабних дослідженнях і за позитивних результатів перейти до випробувань на людях, повідомляють MEDНовости.

Зараз ви читаєте новину «Вчені винайшли найефективніші ліки від ожиріння». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua