вівторок, 02 вересня 2008 19:30

Учені з"ясували походження космічного пилу

Космічний пил, що падаэ на Землю, походить з поясу астероїдів, який розташовується між Юпітером і Марсом, мовиться в статті, опублікованій британськими астрономами в журналі Geology.

"Існує сотні мільярдів пилоподібних частинок позаземного походження, які падають на нас з неба. Їх можна використовувати як джерело знань про далекі об"єкти Сонячної системи, і ці знання ми можемо отримати без дорогих приладів і телескопів", - говорить один з авторів дослідження доктор Метью Джендж (MathewGenge) з лондонського Імперіал-Колледжа.

Космічний пил є залишками астероїдів і комет, але його конкретне джерело до цих пір не було виявлене. Доктор Джендж і його колеги провели хімічний і мінералогічний аналіз 600 індивідуальних частинок космічного пилу і порівняли свої результати з даними телескопічних спостережень.

Вони з"ясували, що космічний пил має загальне походження з 20 астероїдами сімейства Короніса з головного поясу астероїдів. Ці об"єкти сформувалися при народженні Сонячної системи, і космічний пил є продуктом розпаду деяких з них, мовиться в прес-релізі лондонського Імперіал-Колледжа.

Всього до теперішнього часу в поясі астероїдів нараховується близько 400 тисяч об"єктів, rian.ru.

Зараз ви читаєте новину «Учені з"ясували походження космічного пилу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua