понеділок, 07 квітня 2008 13:08

Учені виявили ген безжальності

Дослідники з Єврейського університету в Єрусалимі виявили зв"язок між людським геном Avpr1a і схильністю до безжальної поведінки, повідомляє Nature.

Учені провели ДНК-тестування більш ніж 200 студентів добровольців. Потім студентів попросили зіграти в гру "DictatorGame", в ході якої ті, що брали участь, могли зробити вибір між більш самовідданою і щедрою чи безжальною поведінкою.

В ході оцінки ступеня альтруїзму гравців було виявлено, що для безжальних і егоїстичних характерна наявність коротшого варіанту гена Avpr1a. При цьому ніякого зв"язку між статтю учасників і їх поведінкою учені не знайшли.

Avpr1a кодує білки, що впливають на активність рецепторів головного мозку, які детектують гормон Вазопресин. На думку багатьох учених, цей гормон окрім звуження судин і антидіуретичного ефекту впливає на центральну нервову систему, рівень агресії і соціальну поведінку людини. Залишається неясним, яким чином довжина Avpr1a впливає на рецептори Вазопресину, можливо, що вона надає ефект на їх розподіл в тканині мозку, повідомляє Cnews.

Зараз ви читаєте новину «Учені виявили ген безжальності». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua