На вихідних у Міжнародному виставковому центрі на Броварському проспекті у Києві показали веслові човни із червоного дерева.
Обидва покриті кількома шарами лаку ззовні та всередині. Мають по парі весел.
"Це класичне каное, а це човен для прогулянки, - каже директор підприємства з виробництва човнів Neoboat Ігор Маруха. - На каное можна ходити не лише по великих глибоких річках, а й по мілкуватих, навіть по струмках, гірських і заболочених ріках. Головне, щоб глибина водойми була не менше, ніж 15-20 сантиметрів".
Перед виробництвом човна всі дерев'яні бруси обробляють так, щоб у майбутнього човна був правильний центр ваги.
"За рахунок цього він дуже стійкий навіть між річковою рослинністю. Такі човни дуже легкі й стійкі до гниття. Вони служать по 200-300 років", - розповів Маруха.
Представлені на виставці човни зроблені за канадською технологією. Виконані із дерева, покритого з обох боків склотканиною, епоксидкою та лаком для яхт. Всю фурнітуру та матеріали чоловік замовляє у Америці. Каже, в Україні такої немає.
"Там найкращий вибір якісної фурнітури, необхідних деталей. Всі шурупи, металеві накладки із латунні, шкіра на веслах та уключини для них привезені з-за океану. А дизайн великого човна розроблений у 19 сторіччі у Англії для прогулянок королівської родини. Я зробив точну копію. Єдине, що доставив, то лавку на носі. Бачите, тут є отвір для щогли. Тобто якщо під час водної прогулянки є вітер, можна напнути вітрило", - розповів Маруха.
Каное важить 38 кг, більший човен - 55. Вартість каное - $4 тис., човна - $9 тис.
"Якщо човен зробити із тіка, який ще легший і більш водостійкий, то вартість виросте до 25 тисяч доларів", - уточнив Маруха.
Коментарі
2