Видання The Sun опублікувало добірку найбільш моторошних рекламних роликів. У десятку потрапили такі відомі марки, як IKEA, PlayStation, Toyota.
У ролику шведської IKEA показано, як в інтер'єрах маленької кімнати, заставленій виробленими компанією речами, оживають ляльки. Члени лялькової родини справили вкрай негативне враження на глядачів, а когось буквально налякали.
Playstation 3, виробники однією з найбільш популярних ігрових консолей в 2007 році, зняли ролик, в якому в порожній кімнаті знаходиться моторошна лялька немовляти і сама приставка. У якийсь момент в очах немовляти починають проноситися кадри з ігор, а він сам вимовляє незрозумілі звуки.
Морозиво Little Baby'd У рекламі морозива жінка, повністю покрита цим продуктом, монотонно їсть ложкою морозиво зі своєю маківки, а у глядача створюється враження, що вона поїдає свій мозок.
Соціальна реклама проти пияцтва батьків. У ролику, творці якого намагалися показати почуття дітей, чиї батьки мають надмірну пристрасть до алкоголю, діти бачать поруч з собою не тат і мам, а страшних монстрів і виродків. Наприкінці відео з'являється і слоган: "Як нас бачать наші діти, коли ми п'яні?"
Популярний "Кіндер-сюрприз" також "відзначився", помістивши у свій короткий ролик страшного Хитуна-Бовтуна.
Реклама напою "Танго" була заборонена для показу під час дитячих передач, оскільки в ролику з'являються страшні і дико кричущі відьма і зомбі, а у героя в якийсь момент відривається голова.
Японці придумали показати в рекламі соусу для макаронів однакових ляльок з обличчям матрьошки і тулубом помідора, які обертаються навколо.
Ще один продукт японських рекламників викликав огиду аудиторії. У даному ролику одягнені в безглузді собачі костюми люди закликають маленького хлопчика їсти чіпси.
Американська реклама сухих сніданків для дітей стала найстарішою з десятки. У знятому в 1960 році чорно-білому ролику клоун закликає дітей є Sugar Rice Krinkles. Однак укладачам рейтингу цей персонаж здався таким, що не вселяє довіри і нагадав радше страшного клоуна з твору Стівена Кінга "Воно".
Японці стали лідерами за кількістю дивною реклами. Черговий ролик знято для реклами автомобіля Toyota Yaris і в ньому деталі інтер'єру машини замінені людськими тілами або ж їх окремими елементами.
Завершує рейтинг моторошної реклами ляльки, яка надто багато сміється . І сміх її мало у кого викликає позитивні емоції.
Коментарі
5