Паризький художник представив свої нові роботи у вигляді рекламних плакатів 50-х років 20 століття, на яких зображені зірки сучасної поп-культури.
Французький фотограф Девід Редон надав старій рекламі нове "звучання". Трохи цифрової обробки та комп'ютерних маніпуляцій, і ось вже сучасні поп-ікони рекламують мило, зубну пасту і шампуні.
Кожен плакат Редона, чи то військова пропаганда або реклама якого-небудь засобу, відображає кар'єру його героя. Зображення реп-виконавця Каньє Веста вставлено в плакат, створений американцем J. Howard Miller в 1943 році. Спочатку, слоган на постері "We can do it" ("Ми зробимо це") закликав підвищувати моральний дух жінок на виробництві у воєнний час. Тепер замість оригінального зображення дівчини Розі, Kanye West своєю піснею "Stronger" та плакатом закликає людей стати сильніше.
Крім Каньє Веста "під приціл" фотохудожника потрапили: Beyonce, що кричить про те, що дівчата правлять світом, Daft Punk, що рекламують казино Get Lucky, група Nirvana представляє "новий аромат" зі слоганом "Smells Like Teen Spirit", а Емі Вайнхаус рекламує каву Back To Black. Оцінювати творчість Девіда Редона потрібно під музику виконавця, зображеного на тому чи іншому плакаті.
Коментарі