Трунар Домінік Лінднер спричинив невдоволення польської католицької церкви.
Він випустив рекламний календар, на якому оголені моделі позують на тлі траурної продукції.
Прес-служба церкви назвала рекламний трюк Лінднера легковажним ставленням до смерті.
Календар на 2013 рік, який є вже четвертим виданням, можна замовити на сайті підприємства. Там же представлений огляд всіх календарів: з кожним роком зображені на тлі трун моделі роздягаються все більше.
Як пояснив раніше власник фірми Лінднер, на цей раз творці календаря надихалися творчістю Сальвадора Далі і Жоана Міро. Труни зображені на тлі пустелі, космосу, незайманих лісів, "Титаніка". На березневій сторінці оголена блондинка тримає в руках удава, а на листопадовій вириває серце у небіжчика, що лежить на труні.
"Деяким ідея календаря подобається, іншим ні, але у нас проста філософія - труна для нас просто меблі, звичайний товар, а смерть захоплює людей так само, як і жінки", - говорить Лінднер журналістам. За його словами, популярність календаря зростає з кожним роком, замовлення приходять навіть з-за кордону.
Ідея випускати календарі з'явилася у Лінднера і його сина.
"Ми зробили щось не дуже серйозне, яскраве і красиве. Краса польських дівчат поєднана з красою наших гробів", - пояснює трунар.
"Ми хотіли показати, що труна - не релігійний символ. Це продукт, - зазначив він. - Чому люди бояться трун, але не бояться костюмів, косметики, прикрас?".
На думку ж католицької церкви, смерть людини повинна сприйматися серйозно і не змішуватися з сексом.
Коментарі
15