середа, 23 листопада 2011 10:42

Палеонтологи знайшли гніздо з цілим виводком динозаврів всередині

Міжнародна команда вчених виявила в Монголії гніздо зі скам'янілими рештками 15 молодих динозаврів. Настільки велика "братська могила" дитинчат ящерів виявлена ??вперше.

У статті, яка вийшла в Journal of Paleontology, палеонтологи пишуть, що весь молодняк належить виду Protoceratops andrewsi, а також що нічого подібного археологи раніше не знаходили.

Гніздо має форму чаші діаметром приблизно 2,3 метри. Усередині нього вчені виявили 15 скелетів древніх ящерів, 10 з яких збереглися в усіх деталях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чудовиська-кракени могли в давнину вбивати найбільших динозаврів

Дослідивши кісточки, палеонтологи дійшли логічного висновку, що перед ними молоді особини. Усі скелети володіли характерними рисами: короткі морди, досить великі очі, відсутність рогів і так званих жабо.

Як би там не було, знахідка розповіла вченим чимало про життя протоцератопсів. Виходить, що малюки деякий час після свого народження росли в гнізді, а батьки піклувалися про потомство.