Оператор мобільного зв"язку UMC змінить назву на МТС ("Мобільні телесистеми"). Наприкінці червня почнеться злиття цих двох компаній. У кінці липня оператор представить нові тарифні плани. Вони діятимуть нарівні з тими, що вже є.
— Ми розробляємо знижки для розмов у всій мережі МТС — в Україні, Росії, Білорусі, Узбекистані та Туркменістані, — розповідає Вікторія Тренковська, 27 років, із компанії UMC. — А також пільгову систему переходу зі старих тарифів на нові. Однак примушувати не будемо. Абоненти самі вирішуватимуть, які тарифи обирати.
Після зміни назви зникнуть тарифні лінійки UMC і "Сім-Сім". Залишиться бренд "Джинс" і пакети економ-класу "Екотел".
— МТС пропонуватиме послуги кожному сегменту аудиторії, — каже генеральний директор UMC Павло Павловський, 37 років. — "Джинс", наприклад, матиме найбільше пропозицій для молоді.
Бренд UMC останнім часом асоціювався з неякісним зв"язком. Гіршим принаймні, ніж у "Київстара". Про це сказав президент російської компанії "Мобільні телесистеми" Леонід Меламед, 39 років. Він уважає, що розвивати новий бренд вигідніше, ніж оновлювати старий.
Коментарі