Корпорація Google має намір укріпити свої позиції на ринку інтернет-реклами в Україні. Насамперед компанія планує цього року відкрити повноцінний офіс у Києві.
Google вже оголосив про декілька вакансій менеджерів для роботи з клієнтами в Україні. Досі єдиною людиною, яка представляла інтереси Google в Україні, був Дмитро Шоломко. Нещодавно він обійняв посаду регіонального менеджера з розвитку бізнесу Google.
Скоріш за все, компанія вирішила розширювати свою присутність в Україні у зв"язку з активним зростанням контекстного сегменту ринку інтернет-реклами. Днями Google вже запустила сервіс гривневих розрахунків для рекламодавців за послуги контекстної реклами AdWords.
Варто зазначити, що сегмент онлайн-реклами у порівнянні з іншими зростає найбільш динамічно. За оцінками Всеукраїнської рекламної коаліції, в 2009 році ринок інтернет-реклами виріс на 45% і склав 145 мільйонів гривень. Експерти прогнозують, що за підсумками цього року він зросте ще на 40%, подолавши межу в 200 мільйонів гривень.
Наразі Google є одним з лідерів ринку онлайн-реклами у світі. Основними споживачами послуг корпорації є мережеві бізнеси - інтернет-аукціони, торгові майданчики, соціальні мережі.
Основний конкурент корпорації на українському ринку - "Яндекс" – зізнається, що саме контекстна реклама приносить найбільшу частину прибутків.
Представники компанії зазначають, що контекстна реклама підтвердила свою стійкість як бізнес-моделі. Під час кризи багато рекламодавців обрали саме її серед всіх рекламних засобів. Контекстна реклама дозволяє жорстко контролювати бюджет і адресована найбільш зацікавленій частині аудиторії.
Коментарі
2