Радянське автомобільне будування активно розвивалося із 1929 по 1991 рік. З'явилося чимало марок авто популярних і донині: "Волга", "Зіл", "Запорожець", "Жигулі", "Москвич".
Щоправда, у більшості випадків форма і зовнішній вигляд автомобілів - це було суцільне піратство і запозичування із Заходу. Утім це не заважало радянському автопрому рекламувати власні автомобілі за кордоном. Для цього створили низку плакатів. Їх підбірку виклав на Livejournal користувач watermelon83.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Генсек подарував американській школярці самовар і шкатулку
"Я, товариші, їздив колись на "Волзі". Було відчуття, наче пливеш на саморобному плоті бурхливою річкою. Досі не розумію, навіщо там було кермо? Інша справа "Запорожець". Він був комічний. Їздив, але як його заводили! З острахом підходив до нього ззаду і запускав мотор цим жахливим важелем! Двір у цей час ненадовго ставав аеропортом", - написав автор.
Пропонуємо читачам Gazeta.ua переглянути добірку рекламних плакатів радянських автомобілів для закордону:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У столиці знайшли фотоальбоми радянського партизана
Працівники Інституту мовознавства Академії наук УРСР розробляли норми та рекомендації щодо вживання українських слів. З української мови прибирали слова, які указували на її оригінальність та засвідчували відмінність від російської. Казали, що очищають мову від архаїчних, застарілих та штучних елементів і канцеляризмів. Мову вважали зброєю для боротьби проти "націоналістичної архаїзації, примітивізму і відрубності".
Коментарі