Ексклюзиви
неділя, 04 грудня 2011 12:12

Астрономи виявили 18 нових планет, на яких може бути життя

Американські астрономи оголосили про виявлення за межами нашої Сонячної системи 18 нових планет, кожна з яких приблизно рівна масі Юпітера, і обертаються навколо зірок, які мінімум в 1,5 рази масивніші Сонця.

З урахуванням цього відкриття загальна кількість відомих науці екзопланет (планет, що обертаються за межами Сонячної системи), що обертаються навколо масивних світил, зросла на 50%.

Всі виявлені об'єкти знаходяться на відносно далеких від своїх світил орбітах. Відстань між ними досягає не менше 0,7 дистанції від Землі до Сонця.

У лютому були опубліковані дані дослідження, згідно з якими космічний телескоп NASA Кеплер виявив в глибинах космосу 54 об'єкти, які претендують на те, щоб опинитися планетами, на яких можливе існування життя.

Ці об'єкти рухаються по орбітах навколо своїх зірок у межах так званих населених зон, де температури не є надто високими або низькими і на поверхні планет може існувати рідка вода, яка вважається необхідною для виникнення та існування життя. В цілому кількість відомих астрономам екзопланет на аданий момент перевищує 700 і продовжує зростати.

Зараз ви читаєте новину «Астрономи виявили 18 нових планет, на яких може бути життя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua