вівторок, 30 серпня 2011 15:33

Американські вчені презентували робота-муху вагою 60 мг

На 18-му Всесвітньому конгресі Міжнародної федерації з автоматичного управління, що відкрився в Мілані, американські вчені презентували мікроскопічного літаючого робота-муху - втілення в життя однієї з аеродинамічних моделей Леонардо Да Вінчі, повідомляє ИТАР-ТАСС.

Робот має вагу всього 60 мг і розмах крил 3 см. Він розроблений американським аерокосмічним інженером Девідом Б. Доманом і дослідником з Гарварду Робертом Вудом при дотриманні концепції аеродинаміки генія Відродження.

"Мрія Леонардо стала  реальністю. Цей перший крилатий робот повторює принцип польоту вертольота", - оголосив на відкритті зустрічі, на яку з'їхались 2700 експертів з різних країн, президент Федерації Альберто Ізидора.

Як відомо, геніальний живописець, що жив у другій половині XV століття, скульптор, архітектор, вчений та інженер Леонардо Да Вінчі багато працював над розробкою теорії польоту, що описана, зокрема, в його "Кодексі про політ птахів". Серед численних креслень вченого й художника виявлені також прототипи сучасних літальних апаратів.

Літаючий робот-муха, на думку вчених, може допомогти знайти відповідь на новий виклик сучасності - проблему енергозбереження. Як пояснив Ізидора у своїй вітальній промові, головна тема нинішнього Конгресу - оптимізація використання традиційної та альтернативної енергії за допомогою різноманітних механізмів.

Міжнародна федерація з автоматичного управління була заснована 1957 року і об'єднує національні організації, що представляють інженерні та наукові товариства, які займаються питаннями винаходів, автоматизації та їх управлінням.

Перший всесвітній конгрес проходив рівно півстоліття тому в Москві 1960 року. Нинішньою зустріччю Італія завершує своє трирічне головування у Федерації.

Зараз ви читаєте новину «Американські вчені презентували робота-муху вагою 60 мг ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua