31-річний дизайнер Сергій Ткачук створив великодню писанку із корків з-під вина. Проект створений в жанрі Wine Cork Art для "Всеукраїнського фестивалю писанок".
Розповідає, що займатися Cork Artом (роботи, в яких використана винні корки) почав, коли переїхав до столиці з Дніпродзержинська.
"Я працював барменом в одному з закладів Києва. Винних корків завжди був надлишок і на дозвіллі я почав думати, як їх можна застосувати в побуті. Для своїх робіт співпрацюю з виноробами. Деякі з них безкоштовно дають корки, інші на комерційній основі. З пробок роблю багато різних речей: картини, весільні та коктейльні сукні, чоловічі жилетки і метелики, сумочки, капелюшки і туфельки, вишиванки і багато інших речей. Цього разу вирішив зробити великоднє яйце в жанрі Cork art. У світі ще такого не робили. Адже саму мозаїку в такому стилі придумав я".
"Робота над писанкою йшла Стаханівськими темпами, тому що це займає дуже багато часу. Деталі з пробок для мозаїки я вирізав весь минулий місяць по 3-4 години в день. Проклейка роботи зайняла 5 днів. Для оздоблення писанки використав 1500 корків. Кріплення зроблено за допомогою епоксидної смоли, стержневого клею та фіксуючих лаків. Серед інструментів дизайнер використовує бормашину та різні клейові пістолети" - розповідає Сергій.
Головна ідея оздоблення великодньої української писанки - показати, що можна робити щось креативне та нестандартне.
"Потрібно відходити від стереотипів, що писанка повинна бути намальована тільки орнаментами. Тут є малюнок. Не просто рівна мозаїка, вона ще й об'ємна. Якщо дивитися на кожну деталь, то можна побачити все що завгодно. Кожна людина бачить свій малюнок. Це залежить від фантазії".
За словами Сергія, сучасне мистецтво Wine Cork Art розвинене в світі, але на рівні декоративно-прикладної сфери. Запевняє, що намагається робити ті речі, які до нього ніхто не робив.
"За кордоном в цьому жанрі роблять підставки для посуду, підноси. Дуже мало людей, які роблять картини і абсолютно немає людей, які б оздоблювали Великодні писанки в такому стилі. Тому у мене немає у кого вчитися".
Українці, за словами майстра, такий вид творчості сприймають здебільшого з гумором.
"Коли я розповідаю, що роблю декор і багато різних речей з корків, люди реагують майже завжди однаково: "Це ж треба було стільки випити!". Наголошує, що більшість робіт купують переважно іноземці.
За підрахунками дизайнера протягом минулого року на всі роботи пішло більше 100 тисяч корків.
Коментарі