На світанку 18 грудня службова "Шкода Октавія" Державтоінспекції збила на смерть пішохода на вул. Героїв праці в Харкові.
— Я проїжджав там о 8.30, — згадує харків'янин Андрій Овчаренко, 33 роки. — Дивлюся, на тротуарі стоять фішки, все огороджено "Обережно ДТП". Побитих машин не було. А з-під чорного кулька видно ногу. Тіло лежало окремо десь за 10 метрів від "зебри". Стояла чорна "канарейка" (машина Державтоінспекції із мигалками і розпізнавальними знаками. — "ГПУ").
Міліціонери пояснюють: переслідували порушника і не помітили пішохода.
— Чорно-жовтий "фіат" скоїв аварію, не зупинявся на вимогу інспекторів, — каже Наталія Філоненко з обласної Державтоінспекції. — Інспектори переслідували його. Пішохід вийшов на дорогу за 10 метрів від переходу, ішов на заборонний сигнал.
Особу пішохода досі не встановили.
— Я бачив цю погоню. "Фіат" старий, з антикрилом, жовтий, — каже свідок Микита Михалін, 29 років. — Вони пролетіли через перехрестя Широнінців і Героїв праці. "Фіат" обдурив даїшників — відірвався, потім розвернувся і поїхав назустріч. Доки ті розвернулися, відстали на півкілометра. Час від часу вмикали свої мигалки.
— Там поряд радіоринок, вихід із метро, багато припаркованих машин. Пішоходи з-за них раптово вибігають. Той день був базарний, купа людей. Світлофор є, але він далеко від того переходу, — каже таксист Іван Колядний, 54 роки. — Я там ніколи не їду більш як 40 кілометрів на годину. А машина ДАІ стояла метрах у 150 від тіла. Це як вони гнали?
Деталі аварії з'ясовує прокуратура Московського району Харкова.
— Для працівників Державтоінспекції є "Інструкція з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС номер 111". Там, у пункті 17.3.4 чорним по-білому написано: "Треба обирати безпечну швидкість руху автомобіля, виходячи з конкретних умов, з урахуванням забезпечення максимальної безпеки інших учасників дорожнього руху, запобігати створенню аварійних обстановок", — каже юрист Данило Сініцин, 43 роки. — Інструкція передбачає, що коли небезпека минула, треба не переслідувати порушника, а передавати інформацію про нього на наступний пост ДАІ.
Коментарі
2