Вулицю Городоцьку, одну з найбільших у Львові, відкрили сьогодні для проїзду. Ремонт тут тривав півроку. З червня десятки маршрутів об'їжджали район вузькими вуличками, стояли у заторах. Вулиця з'єднує центр з залізничним вокзалом, спальними районами. Львів'яни ходили по піску, переносити дитячі візочки з одного боку на інший жінкам допомагали робітники, що клали плитку. Роботи виконувала турецька фірма "Онур".
До того на вулиці була стара бруківка, з ямами і вибоїнами, трамвайна колія випирала наверх. За цей час переклали нову бруківку, поклали рівне трамвайне полотно та зробили розв'язку. Ремонт здійснюється за гроші, що виділив Європейський банк Реконструкції та Розвитку. Вартість робіт – 4 млн 163 тис. євро.
"Інші міста сидять і чекають, поки їм держава гроші виділить, бо казначейства затримують. Львів уже багато років співпрацює з Європейським банком Реконструкції і Розвитку. Ми беремо позику, тому маємо можливість робити усі ремонти протягом літа, а не у грудні, коли мороз надворі. Тоді, коли отримуємо гроші, віддаємо ЄБРР, - розповідає мер Львова Андрій Садовий. - Саме тому у нашому місті за останній час зроблено величезну кількість робіт".
Робота із бруківкою дуже затратна. Лише сам камінь викладало сто робітників. А ще робили усі інженерні мережі - з водою, газом, каналізацією. Нову трамвайну колію зробили також сучасною - безшумною. Це досягається за рахунок того, що між бетоном і рейками кладуть гумові прокладки.
"Хоча кам'яна дорога була колись у Львові розрахована для карет, ми не можемо відмовитися від неї і нині, - каже Олег Береза із "Львівавтодор". - Бо вона довговічна. Ці каменюки, які ми перекладали, мають більше ста років і ще в повній придатності. Ми нічого не докупляли. Перебирали кожен камінець і викладали наново. Звісно, що на такому покриттю швидко не розженешся. Також і для автомобілів це мінус. Машини швидко зношуються. Але це обличчя нашої старовинної центральної частини міста. Львівська архітектура без бруківки не має такого вигляду."
Коментарі
3