Зараз на українському ринку майже 200 різновидів газових установок для автомобілів. Вони дозволяють зекономити 2,5 тис. грн за 6 тис. км пробігу.
Про різновиди газобалонного обладнання розповів Сергій Кінаш, начальник автомайстерні, розташованої в приміщенні "Автотрансу" в Полтаві.
"Не один рік співпрацюємо з італійською фірмою Autogas Italia. Вони постачають якісне газобалонне обладнання для автомобілів. Зазвичай саме його ми ставимо. Найпопулярніші установки можна віднести до другого та четвертого покоління газобалонного обладнання", - розповів Сергій.
2-ге покоління радять ставити на карбюраторні автомобілі. Приблизно до 1994 року випуску.
"На машини після 2002 року краще ставити четверте покоління, бо вони інжекторні. Можна й друге, але все ж рекомендуємо четверте. На зовсім нові автівки слід ставити відповідне обладнання. Дехто називає його п'ятим поколінням, але я сказав би "покоління 4+".
Встановлення 4-го покоління газобалонного обладнання коштуватиме близько 7,5 тис. грн, 2-го - 5800 грн. Найдешевші привозять зазвичай із Польщі чи Китаю.
"Водії намагаються заощадити. Наприклад, поставити не залізні чи латунні, а пластикові клапани. Але економія вийде копійчана, якісь 200 гривень, а якість - гірша".
Бувають випадки, коли встановити газобалонне обладнання неможливо.
"На деяких авто, що випускаються з 2018 року, такі установки можуть працювати некоректно. Наприклад, BMW X7. Мало хто береться за таку роботу. Рекомендую водіям перед придбанням нового автомобіля цікавитися, чи є підходяще для нього газобалонне обладнання".
Після встановлення устаткування, власник автомобіля має внести зміни до техпаспорта.
"Ми надаємо пакет документів. Їхня вартість входить до загальної суми, яку клієнт платить за роботу. З документами протягом 10 днів треба піти у сервісний центр Міністерства внутрішніх справ, пройти процедуру перереєстрації автомобіля. Внести зміни до техпаспорта. Якщо за відведений час водій не встиг, можемо зробити йому новий пакет документів. Але за окрему плату. Після встановлення обладнання найкраще приїхати до нас після пробігу 1000 кілометрів. Перевіряємо, чи все добре працює. А через кожні 10 тисяч кілометрів закликаємо приїздити на техогляд і заміну фільтрів".
Коментарі