30 липня випробовували перший вітчизняний електропотяг підвищеної комфортності. Він вирушив із Полтави до Харкова. 487 км подолав за 1 год. 27 хв. Це на 10 хв. швидше, ніж їздить "Хюндай". Електропотяг виготовили на Крюківському вагонобудівельному заводі у Кременчуці.
— Він нічим не поступається "Хюндаю", навіть надійніший. Під "носом" є спеціальні металеві опори, закріплені у кілька рядів. Якщо раптом потяг зіткнеться з чимось, це обладнання приймає удар на себе, захистить машиніста і пасажирів, — пояснює Анна Кудієрова із заводу. — Корейський потяг зупинявся зимою серед поля, і в нього миттєво розряджалися батареї — люди мерзли, не могли відчинити двері. В нашому, якщо аварійна зупинка, батареї перемикаються на економний режим. Коли в якомусь вагоні розрядиться, беруть від сусіднього. Пасажири не страждатимуть.
Електропотяг має дев'ять вагонів: першого, другого і туристичного класів. Уміщає 609 пасажирів. У кожному вагоні — кондиціонери, плазмові телевізори. Проходи широкі. Над стелею закріплені полиці для багажу. Для великих валіз — спеціальне відділення. Біля кожного сидіння вмонтовані розетки для мобільних телефонів чи ноутбуків. Є вай-фай. У туалетних кімнатах гаряча і холодна вода, можна приймати душ.
Їздить потяг зі швидкістю 140-160 км/год, здатний розганятися до 200.
На початку вересня п'ять таких електричок мають замовити для національного проекту "Повітряний експрес". Курсуватимуть від Харкова до Києва, зупинятимуться в Полтаві. Коштує потяг близько 111 млн грн, на 10 млн дешевше, ніж корейський "Хюндай". Ціну на квитки поки що не встановили.
Коментарі
7