30 грудня о 10.20 на кінцевій зупинці "Левада" у Полтаві начальник технічного відділу тролейбусного управління 25-річний Павло Богодістий показує тролейбус №66. Тролейбусу 14 років, має пробіг понад 700 тис. км. Його капітально ремонтували три місяці. Закінчили тиждень тому. Замінили близько 200 деталей. Укріпили каркас, повністю змінили ходову частину, поставили потужні обігрівачі, лампи денного світла. Перетягнули оббивку сидінь. Покращили звукоізоляцію, тому роботи мотора майже не чути.
Протягом року капітально відремонтують ще дев'ять тролейбусів.
— Робимо ті, що вже не їздять, — каже Павло Богодістий. — Їм 10-14 років. Розбираємо до каркасу. На кожну машину витратимо десь 200 тисяч. На ремонт із міського бюджету дали більш як 2 мільйони гривень. Новий тролейбус коштує до 1,8 млн гривень.
Для пасажирів відреставрований тролейбус так само комфортний, як і нові, що закупило місто.
— Старі тролейбуси прості й надійні, — говорить Павло Богодістий. — У нових тролейбусах багато електроніки, а чим складніша система, тим більша вєроятность її відмови. Також у них менше сидінь. Але вони їдять менше електрики.
Відреставровані тролейбуси пустять по всіх маршрутах, крім "кільцевого". На ньому вже їздять 10 нових тролейбусів, котрі влада Полтави придбала у жовтні 2011-го за 18,9 млн грн.














Коментарі