— Зазвичай у Полтаві таксі — це "ланоси", "сенси" і "лади". А нещодавно на виклик зі служби радіотаксі приїхала жінка новим червоним "мітсубісі". Хотів розпитати, чого на такій шикарній машині таксує, так вона нічого не розказала. По всьому видно, і жінка не бідно одягнена, і машина наворочена. Може, кредит припік. Знайомі розказують, також багато дорогих іномарок у таксі з'явилося, — говорить Олександр Коваленко, 42 роки.
Полтавські таксисти кажуть, часто машини водії беруть у кредит. Їздять у радіотаксі, набивають клієнтуру на міжміські перевезення й поїздки на море.
Полтавський таксист 36-річний Юрій китайським джипом "Санг Йонг" їздить підробляти в Київ:
— Два тижні роблю, на два тижні повертаюся в Полтаву. Коли стає нудно, виїжджаю на місцеву службу, підтаксовую, — розповідає. — У Київ спочатку їздив "жигулями", робив на хазяйській машині. План — тисячу в сутки — мав віддати господарю, собі в кишеню теж клав не менше тисячі. Торік узяв у кредит "китайця" за 180 тисяч гривень. За півтора року можна відбити. У Києві нормальні тарифи. Там пасажир тільки сів у таксі, вже півсотні винен.
У столиці немісцевих таксистів називають остарбайтерами.
— Їх дуже не люблять. Переважно їздять ті, хто відбиває кредит на машину. Вони прибріхують про заробітки, максимум можуть заробити 300 гривень на день, і нам шалено збивають ціни, — каже київський таксист. — Не знають міста, понабирали навігаторів у кредит, возять пасажирів окольними путями, тому виходить, людина платить ледь не вдвічі дорожче.
Коментарі