четвер, 17 січня 2008 18:29

Нову машину полтавці чекають до двох місяців

Автор: фото: Олена ЛУЦЕНКО
  Менеджер салону ”АИС” у Полтаві Денис Капітон (зліва) і механік Тарас Сидоренко розповідають, що на китайський автомобіль ”джилі” постійно є черга з 25–30 чоловік
Менеджер салону ”АИС” у Полтаві Денис Капітон (зліва) і механік Тарас Сидоренко розповідають, що на китайський автомобіль ”джилі” постійно є черга з 25–30 чоловік

Водій із Миргорода 28-річний Володимир Охріменко місяць тому придбав "шевроле" у салоні "Полтава-Авто". На це взяв 71 тисячу гривень кредиту в Ощадбанку. Виплачуватиме його п"ять років.

— Спочатку хотів "ланос" майже за 49 тисяч гривень, але машин не було, і мене записали в чергу. У списку був четвертим. Через півтора місяця підійшов час купувати. Тоді з"ясувалося, що я вже дев"ятий, — розповідає Володимир. Він працює водієм у сфері ритуальних послуг. Авто чоловікові потрібно було терміново для роботи. — Чекати більше не міг і там же купив новий "шевроле". На них черг немає.

У райцентрах області автосалонів мало. Ненові легкові машини купують здебільшого на авторинках. Одні з найбільших діють у Лубнах та Миргороді. По нові авто їздять до Полтави і Кременчука, Києва, Харкова.

— На окремі марки в чергах по 50–70 осіб, — розповідає менеджер-консультант салону "Полтава-Авто", що по вул. Великотирнівській у Полтаві, Максим Литвиненко, 25 років. — Особливо на "ланоси". Запорізький завод їх погано постачає. Люди можуть довго чекати.

"Полтава-Авто" також продає "шевроле", "деу", "опель", "ТАТА", ВАЗ, ЗАЗ і "донгфенг". Зазвичай авто беруть у кредит.

— Це люди середнього класу, працівники підприємств, — говорить про покупців Литвиненко. — Бізнес-клас купує "Опель Вектра". Його ціна близько 135 тисяч гривень. "Шевроле" — від 111 тисяч. На них черг немає. Такі беруть за готівку.

У полтавському салоні "Рено" по вул. Степового фронту черги на деякі автомобілі зросли вдвічі. Тут продають "рено" і "дачію".

— Черги в нас не на всі автомобілі, — каже директор із продажів Ігор Сидоренко, 26 років. — Лише на авто середнього нижчого класу ціною від 60 до 80 тисяч гривень. Це "Дачія Логан". Усі інші — дорожчі. На них попит менший.

На авто вартістю від 80 тис. грн і вище черг немає. Їх купівлю можна оформити за 40 хв. Якщо моделі немає в наявності, клієнт залишає номер телефону й чекає на товар. У черзі на "Дачію Логан" в автосалоні постійно від 10 осіб.

На окремі марки авто в чергах по 50–70 осіб

— Очікування може затягнутися на два місяці, — каже Сидоренко. — Усе залежить від сезону та роботи заводу. У свята він не працює, і тому черга зростає. Місяць-півтора після замовлення автомобілі збирають на заводах Румунії, Франції, Іспанії чи Туреччини. Потім везуть їх на центральний склад у Польщу. Згодом на митницю, а в Києві отримують ліцензію. Після цього розвозять дилерам у різні міста.

У черзі на "Дачію Логан" стоять переважно підприємці та фермери з Кременчука, Комсомольська, Дніпропетровська.

У салоні "Полтава-Мотор-Сервіс" по вул. Половка є попит на нові "мазди" від 126 тис. грн.

— Черги лише на нові "Мазди СХ-7" та шостої моделі. Їх частіше купують підприємці, сільськогосподарські підприємства, — каже менеджер із продажів Сергій Срібніченко.

У полтавському автосалоні "АИС" продають легковики та вантажівки із країн СНД та китайські "джилі", які збирають у Кременчуці.

— Нині в кожному салоні є черги, — говорить один із менеджерів "АИС". Називатися він не захотів.

Старший менеджер салону 28-річний Денис Капітон каже, що на збільшення попиту часом впливають чутки. Нині подейкують, що зростуть відсотки на оформлення авто в ДАІ, із 3% до 9% збільшиться сплата до Пенсійного фонду. Зрештою, українці бояться інфляції.

— Але це не основна причина високого попиту, — запевняє Капітон. — Люди просто стали жити краще. За рік ціни на автомобілі зросли на 15 відсотків, а покупців стало більше.

Основний дефіцит у автосалоні на "джилі", що коштує від 46 тис. грн. Черга на нього — 25–30 осіб. Клієнтів записують за умов внесення завдатку. Чим більший його розмір, тим швидше замовник отримає авто. Перші у списку ті, хто заплатив повну вартість.

В обласному ДАІ інформацію про збільшення вартості послуг на оформлення нового авто не підтверджують.

— Ходять чутки, але це не точно. Рішення приймає Кабмін, — каже Наталія Шевцова з обласного ДАІ.

Зараз ви читаєте новину «Нову машину полтавці чекають до двох місяців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути