— Дзвонять батькам та погрожують, що їхня дитина в міліції, — розповідає Світлана Немиро, менеджер зі зв'язків із громадськістю Харківської філії "Київстар". — Пропонують уладнати ситуацію, якщо поповнять указаний мобільний рахунок. Батьки пересилають гроші. Буває, шахраї присилають СМС про виграний приз. Щоб його отримати, просять також перевести кошти.
Телеком-оператор "Київстар" звертає увагу своїх клієнтів на часті випадки мобільного шахрайства.
— Не треба незнайомій людині переводити гроші, — каже Світлана Немиро. — Якщо кажуть, дитина в міліції, краще ій передзвонити відразу. Активно реагують шахраї на оголошення про втрачені речі. Зразу телефонують та пропонують повернути загублене за поповнення рахунку мобільного.
У "Київстар" абонентам, які постраждали, рекомендують дзвонити до міліції та з мобільного на номер 466. Служба безпеки телеком-оператора заблокує рахунок, на який клієнт перевів кошти.
Телефонувати треба відразу, тоді гроші повернуть. Якщо зразу не подзвонити, то видурену суму шахраї переведуть на інший мобільний рахунок.
Для захисту користувачів послуги "Мій Київстар" телеком-оператор удосконалив процедуру реєстрації. Після введення номера мобільного треба натиснути запропонований на екрані код. Тільки потім абоненту надають логін та пароль. Їх не можна повідомляти стороннім.
Коментарі