У Полтаві в рок-н-рол кафе "Вілла Крокодила" презентували нову міську рекламно-інформаційну газету "Фешн гід".
У кафе 100 відвідувачів, зайняті всі столики. На кожному по п'ять примірників видання.
— Це провідник у яскравий світ моди, краси та розваг, — говорить засновниця газети 22-річна Анастасія Абрамова. — Пишемо про останні новини сучасного життя. Також на сторінках є якісна реклама товарів, послуг, розпродажів та акцій. Ексклюзивні пропозиції від провідних магазинів, кафе, пабів, ресторанів. Є корисна інформація про вдосконалення краси й здоров'я. Афіші всіх концертів, вечірок і зустрічей.
Наклад "Фешн гід" 10 тис. примірників, виходить двічі на місяць. Партнером діяльності є друкарський салон "Копір-сервіс".
— Ідея випускати газету прийшла спонтанно, — додає Анастасія. — Плануємо нові проекти, креативні нововведення на рекламному ринку міста. Наша команда працює злагоджено й активно на шляху вдосконалення видання та розвитку нових напрямків рекламного бізнесу. Ми працюємо для клієнта і заради клієнта, створюючи ефективну, яскраву, доцільну рекламу.
Газету роздають безкоштовно. Кур'єри розносять її по офісах. На вихідні та свята видання можна узяти просто на вулиці у промоутерів. Також примірники лежать на столиках по всій мережі піцерій "Челентано" в обласному центрі.














Коментарі
3