Будівельники зварюють металеві палі для фундаменту підземного переходу. Його роблять біля автостанції №1 у Пирятині на трасі Київ — Харків — Довжанський. Запланували до Євро 2012.
— На вулиці мороз понад 20 градусів. Починаємо з восьми ранку, закінчуємо під ніч, — розказує будівельник. — Зібрали нас з усієї України.
Будівництво переходу розпочали торік у грудні. Зробили половину. Споруда завдовжки 50 м, завширшки — 4.
— Мали звести наземний перехід. Місцеві почали жалітися: невигідний, ніхто ним не ходитиме. Пішли назустріч людям. Замість наземного роблять підземний, — розказує 38-річний В'ячеслав Савченко з Пирятинської районної держадміністрації. — До 1 квітня будівництво мають закінчити. Усередині зроблять пандуси. Перехід освітлюватиметься. Магазинів у ньому не буде.
Планують витратити 9 млн грн.
— То чорне місце — постійно трапляються аварії, — продовжує В'ячеслав Вікторович. — Може, тепер смертей поменшає.
Коментарі